امام جمعه کرمانشاه:

سپاه و همه نیروهای نظامی و انتظامی از نظام اسلامی دفاع می‌کنند

آیت‌الله «مصطفی علما» گفت: سپاه مفتخر است که روزش را با نام سیدالشهدا نام‌گذاری کردند و اگر امام حسین (ع) از اسلام دفاع کرد، امروز سپاه و همه نیروهای نظامی و انتظامی از نظام اسلامی دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۴۴۸۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳ - 19March 2021

سپاه و همه نیروهای نظامی و انتظامی از نظام اسلامی دفاع می‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» امام جمعه شهرستان کرمانشاه امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع برگزار شد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب عنایت خاصی به جوانان داشته است که نشان می‌دهد امروز همه ارکان دولت و حاکمیت باید به جوانان توجه ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به بیکاری بخشی از جوانان و وضعیت معیشتی آنها گفت: منابع و ظرفیت‌های فراوانی در کشور و استان کرمانشاه وجود دارد و نباید امروز در کشور جوان بیکار داشته باشیم.

خطیب جمعه کرمانشاه ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو گفت: در سال جدید به هر صورت ممکن از فقرا یاد کنیم؛ اگر می‌توانیم کمک مالی کنیم و در این ایام صله رحم و احوالپرسی را چه به صورت مجازی و چه تلفنی انجام دهیم.

آیت‌الله علما اشاره‌ای هم به روز ۲۹ اسفند و ملی شدن صنعت نفت کرد و اظهار داشت : انگلستان صنعت نفت ایران را مال خود می‌دانست و قراردادی ۱۰۰ ساله هم بسته بود اما در سال ۱۳۲۹ و با همت آیت‌الله کاشانی و دکتر مصدق، صنعت نفت به نفع مردم ملی شد.

وی ضمن گرامیداشت ولادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) که به روز پاسدار و جانباز هم نام‌گذاری شده است گفت: سپاه مفتخر است که روزش را با نام سیدالشهدا نام‌گذاری کردند و اگر امام حسین (ع) از اسلام دفاع کرد، امروز سپاه و همه نیروهای نظامی و انتظامی از نظام اسلامی دفاع می‌کنند.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه سیره و روش امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) برای همه جهانیان الگو است افزود: گاندی گفته بود که اگر توانستم در هند قیام کنم و انگلستان را بیرون کنم، امام حسین (ع) را الگوی خود قرار دادم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار