امام جمعه الیگودرز:

مردم با بصیرت جهت تشکیل دولت جوان انقلابی به میدان بیایند

حجت الاسلام مهدی سرلک گفت: امیدواریم مردم در سال آینده با هوشیاری و بصیرت جهت تشکیل دولت جوان انقلابی به میدان بیایند.
کد خبر: ۴۴۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷ - 19March 2021

مردم با بصیرت جهت تشکیل دولت جوان انقلابی به میدان بیایند

 به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «مهدی سرلک» امام جمعه الیگودرز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان، اظهار داشت: بعد از قیام عاشورا عواملی مانند نقش پادشاه اموی، ترویج هوسرانی، شرافت یافتن اهل غنا، ترویج فقر و… سبب شد که معنویت فراموش شود و امام سجاد علیه السلام به عنوان رهبر ملکوتی جامعه با اقدامات خود جامعه را از ظلمت جهل و انحراف به نور تغییر داد.

وی افزود: امام سجاد علیه السلام با آگهی بخشی و بصیرت افزایی و معنویت بخشی در مقابل مستکبران زمان و ظلم ایستادگی نمود و اقدامش کمتر از قیام ابا عبدالله الحسین علیه السلام نبود.

امام جمعه الیگودرز عنوان کرد: امروز نیز دشمنان با اشاعه فرهنگ غرب به دنبال دور شدن انسانها از هویت الهی و حقیقتها است و امروز ایالات متحده آمریکا شیطان بزرگ، بزرگترین تولید هرزه گری و فساد در جهان است که با راه اندازی ۳۰ هزار سایت مستهجن فرهنگ مبتذل غربی و فساد به دنبال تغییر سبک زندگی اسلامی و سلطه بر جهان است.

وی بیان کرد: در جامعه امروز باید در کنار جهاد علمی جهاد فرهنگی توسط متصدیان فرهنگ صورت گرفته و در جهت معنویت بخشی تلاش شود.

سرلک تصریح کرد: سال ۹۹ ویروس منحوس کرونا که سبک زندگی و کل جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است و در داخل کشور کرونا تاثیرات زیادی مخصوصا در اقتصاد، معیشت و مناسبت های اجتماعی و مذهبی داشت.

وی خاطرنشان کرد: در کنار تلخی‌ها و ناگواری ها جلوه‌های خیره کننده ای دیده شد؛ تدابیر مقام معظم رهبری در رزمایشات کمک مومنانه به همت بسیجیان، پاسداران و خیرین عزیز و همچنین مردم در محبت و نوع دوستی در کمک مومنانه سنگ تمام گذاشتند.

امام جمعه الیگودرز گفت: همچنین جهادگران کشور در کشف ویروس کرونا خوش درخشیدند و تعطیلی کسب وکار و سوء‌مدیریت‌ها و بی تدبیری در بازار کالا، ارز، بوروس، قیمت اجناس و… سبب ایجاد مشکلات زیادی برای مردم شد و توان خرید مردم را به شدت کاهش داد‌.

وی اظهار داشت: متاسفانه قیمت ده ها برابری اجناس و خوارکی‌ها نه به جیب تولید کننده بلکه به جیب دلالها رفت و مسئولان در برابر سودجویی دلال ها موفق نبودند.

سرلک افزود: گره زدن همه مشکلات به برجام نا فرجام و…. از دیگر مشکلات بوده که در اقتصاد و معیشت مردم تاثیر بسیار گذاشت ولی در سال ۹۹ تدابیر مقام معظم رهبری و مقابله با نفوذ و مشکلات کشور شکست آمریکا را به دنبال داشت و سال افتخار آمیزی برای صنایع دفاعی و برگزاری رزمایش های دفاعی و ایران انقلابی را به نمایش گذاشت.

وی عنوان کرد: اگرچه در سال ۹۹ جهش تولید در صنایع دفاعی به معنای واقعی تحقق بخشیده شد اما در بسیاری از رشته های صنعتی نتوانستیم اقدامی انجام دهیم.

امام جمعه الیگودرز بیان کرد: امیداوریم مردم در سال آینده با هوشیاری و بصیرت جهت تشکیل دولت جوان انقلابی ملت به میدان بیایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار