فرمانده ناجا عنوان کرد؛

بکارگیری ۲۷۳ هزار نیروی پلیس برای تأمین امنیت در ایام نوروز

سردار اشتری گفت: بیش از ۲۷۳ هزار نیروی پلیس از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین آماده‌باش هستند و برای ارتقای امنیت تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۴۴۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ - 20March 2021

بکارگیری ۲۷۳ هزار نیروی پلیس برای تأمین امنیت در ایام نوروزبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در مانور اقتدار ۱۴۰۰ که صبح امروز (شنبه) در میدان آزادی برگزار شد، با بیان اینکه امنیت و سلامت دو نعمت بزرگ است که کمتر به آن‌ها توجه می‌شود، اظهار داشت: امروز امنیت در کشور ایران برقرار است؛ امروز با هدایت‌های فرمانده معظم کل قوا و  به پاس زحمات رزمندگان اسلام، مجاهدت‌های ایثارگران، تلاش بی‌وقفه نیروی انتظامی و هوشیاری مردم، از امنیتی باثبات در کشور برخورداریم.

وی در ادامه به وضعیت جهان در روزهای کرونایی اشاره و بیان کرد: هرچند ایران و تمام دنیا با ویروس منحوس کرونا درگیر شدند و تعداد زیادی در کشورمان جان خودشان را از دست دادند، اما اکنون در حوزه سلامت در وضعیت خوبی قرار داریم.

فرمانده ناجا افزود: با تلاش نیرو‌های مسلح و کادر درمان از پیشرفت این ویروس منحوس پیشگیری کردیم. کادر درمان ما جهادی دوباره کردند و ما به روح تمامی شهدای کادر درمان درود می‌فرستیم.

سردار اشتری گفت: برخی کشور‌ها ادعای پیشرفته بودن و برخورداری از تجهیزات نوین را دارند، اما توان مقابله با کرونا را ندارند؛ این در حالی است که کشور ما امروز توانسته این بیماری را کنترل کند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با شعار «حافظان امنیت در کنار حافظان سلامت» از آغازین روز‌های ورود این بیماری به کشور، وارد میدان شد و تمامی دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرا کرد.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: پلیس در حوزه اجرای محدودیت‌های کرونایی بیش از ۶۷۰ هزار نفر روز نیرو را به‌کارگیری کرد؛ همچنین در حوزه محدویت‌هایی که برای اصناف ایجاد شد، پلیس کار‌های بزرگی انجام داد.

سردار اشتری عنوان کرد: بیش از ۲۷۳ هزار نیروی پلیس از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین آماده‌باش هستند و برای ارتقای امنیت تلاش می‌کنند؛ همچنین ۴۰ هزار گشت خودرویی، موتوری و پیاده در کشور به هم‌وطنانمان خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها