رئیس پلیس پایتخت خبر داد؛

افزایش ۸ درصدی کشفیات پلیس تهران در سال ۱۳۹۹/ کشف ۸۶ درصد از جرایم در فضای مجازی

سردار سرتیپ رحیمی از افزایش ۸ درصدی کشفیات پلیس تهران و کشف ۸۶ درصدی جرایم در فضای مجازی طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۴۸۵۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵ - 20March 2021

افزایش ۸ درصدی کشفیات پلیس تهران در سال ۱۳۹۹/ کشف ۸۶ درصد از جرایم در فضای مجازیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در مانور اقتدار ۱۴۰۰ که صبح امروز (شنبه) در میدان آزادی برگزار شد، اظهار داشت: در حالی دقایق پایانی سال ۱۳۹۹ را سپری می‌کنیم که بنا به تدابیر فرمانده ناجا در این سال علاوه بر انجام مأموریت‌های جاری در کنار کادر درمان هم حضوری فعال داشتیم.

وی افزود: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در حوزه محدودیت‌های تردد، فاصله‌گذاری اجتماعی و... به خوبی فعالیت کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: با اجرای طرح‌های «رعد» و «کاشف» از سوی پلیس‌های «پیشگیری» و «آگاهی»، هشت درصد در کشفیات افزایش داشتیم و توانستیم ۷۵ درصد از جرایم را کشف کنیم.

سردار رحیمی اضافه کرد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر، با اجرای طرح‌های مختلف در حوزه برخورد با قاچاقاچیان، خرده‌فروشان و... ۲۵ تُن مواد کشف کردیم که ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه ۸۶ درصد از جرایم در فضای مجازی کشف شده است، گفت: در حوزه فوریت‌های پلیسی در سال جاری، بالغ بر ۱۲ میلیون تماس داشتیم.

وی با بیان اینکه پلیس از ابتدای اسفندماه در ۴۰۰ مرکز عمده خرید حضوری فعال داشته است، عنوان کرد: در چهارشنبه آخر سال در ۲۵۰ نقطه حضوری فعال داشتیم و قبل از چهارشنبه آخر سال هم ده‌ها تَن از اراذل و اوباش جمع‌آوری شدند.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: با بکارگیری هزار و ۴۰۰ گشت خودرویی و موتوری و ۵۰۰ تیم پیاده، طرح نوروزی پلیس در پایتخت اجرا شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها