دادستان عمومی و انقلاب تهران تأکید کرد؛

تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مراجعان در اولویت دستگاه قضائی

القاصی‌مهر امروز در بازدید سرزده از شعبه‌های کشیک برخی از دادسرا‌های تهران، بر تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مراجعان تأکید کرد.
کد خبر: ۴۴۸۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ - 21March 2021

تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مراجعان در اولویت دستگاه قضائیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «علی القاصی‌مهر» دادستان عمومی و انقلاب تهران به‌صورت از پیش اعلام نشده از برخی از شعبه‌های کشیک دادسرا‌های تهران از جمله دادسرا‌های نواحی ۱، ۲، ۳، ۵، ۲۷، ۳۴، ۱۲، ۱۴ و ۱۶ در ایام نوروز بازدید کرد.

وی ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و عرض خداقوت به همکاران قضائی، وضعیت موجود در این واحد‌های قضائی و نحوه رسیدگی به امور مراجعان را مورد ارزیابی قرار داد.

در این بازدید سرزده، دادستان تهران در دیدار و گفت‌وگو با برخی از مراجعین، دستورات قضائی لازم را برای حل مشکلات آن‌ها صادر کرد.

دادستان تهران در این بازدید با تأکید بر رعایت تکریم ارباب‌رجوع و پاسخگویی به مراجعان گفت: این امر به‌عنوان یک اولویت در دستور کار دادستانی تهران است.

القاصی‌مهر ضمن تبریک سال نو و خداقوت به قضات کشیک بر هم‌افزایی و همکاری قضات و کارکنان مجموعه در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات قضائی به مراجعان و اجرای دقیق تکالیف قانونی تأکید کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار