رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

روحیه مجاهدت و بصیرت کارکنان ناجا ستودنی است

حجت الاسلام «سید علیرضا ادیانی» گفت: روحیه ایثارگری، مجاهدت و بصیرت کارکنان ناجا ستودنی است.
کد خبر: ۴۴۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹ - 23March 2021

روحیه مجاهدت و بصیرت کارکنان ناجا ستودنی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا پیش از ظهر امروز با حضور در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان که با حضور سردار مهدی معصوم بیگی رئیس پلیس پیشگیری ناجا، در قرارگاه امام رضا (ع) و نوروزی پلیس همراه بود، حلول سال نو و تقارن آن با اعیاد شعبانیه و میلاد، ولی عصر (عج) را تبریک گفت.

وی همچنین از تلاش‌ها و زحمات کارکنان نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت ایام نوروز ۱۴۰۰ قدردانی کرد و افزود: زبان از شکر، ستایش و مدح در مقابل ایثار و از خودگذشتگی کارکنان ناجا قاصر است.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی با اشاره به اینکه کارکنان ناجا در ایام تعطیلات نوروز به دور از خانواده و در زمانی که همه مشغول دید و بازدید و سفر هستند در حال خدمات رسانی به هموطنان و مردم شریف ایران هستند، افزود: این همه مجاهدت و ایثار ستودنی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، خاطرنشان کرد: بی‌شک تلاش و مجاهدت خستگی‌ناپذیر شما عزیزان و این حرکت جهادی و جمعی قابل قبول انتظامی موجبات رضایتمندی و خرسندی نایب امام زمان (عج) را فراهم کرده است.

حجت الاسلام ادیانی انقلاب اسلامی را عهدی بین امام و رهبری، رهبری با مردم و امام با مردم دانست و افزود: یگانه راه جلب نظر حضرت، ولی عصر (عج) و در صدر آن رضایت خداوند متعال، انجام کاری است که نایب حضرت، ولی عصر و رهبری از آن راضی باشند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به مبدا حرکت نیروی انتظامی و ساخت پلیس در تراز انقلاب را استحکام بخشی درونی نیروی انتظامی دانست و افزود: مبدا تحول در ناجا ما و شما هستیم که باید از خودمان شروع کنیم.

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه تحول در یک سازمان کار بسیار بزرگ و دشواری است، تاکید کرد: این تحول نیازمند اراده همگانی از پایین‌ترین تا بالاترین رده سازمانی است.

وی افزود: همواره عوام دنباله‌رو خواص هستند و شما فرماندهان، مسئولان و کارکنان ناجا در جامعه خواص و رهبران جامعه هستید و قطعاً بخشی از گفتار، رفتار و کردار ما در افزایش اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی در کنار دیگر مولفه‌ها نقش تعیین کننده و سازنده‌ای دارد.

حجت الاسلام ادیانی در پایان با استناد به سخنان گهربار آیت الله بهجت که فرمود: بدانیم من و تو سخنی خواهیم بود که دیگران ما را روایت می‌کنند، تاکید کرد: بیاییم در سال جدید با عمق وجود از خداوند تبارک و تعالی بخواهیم، روح تزرع، خشوع، بندگی و حال دعا و مناجات را در ما تقویت کند.

در ابتدای این برنامه سردار «مرتضی میرزایی» فرمانده انتظامی استان، ضمن خیرمقدم به رئیس سازمان عقیدتی سیاسی و رئیس پلیس پیشگیری ناجا و تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه در گزارشی به اقدامات و فعالیت‌های نوروزی پلیس مازندران از ابتدای آغاز طرح نوروزی تا پایان روز دوم فروردین ماه پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار