عشایر سوریه: مقاومت مسلحانه تنها راه بیرون راندن آمریکا و ترکیه است

عشایر استان دیرالزور در یک گردهمایی بر حمایت از ارتش و دولت سوریه و لزوم مبارزه با آمریکا و ترکیه تأکید کردند.
کد خبر: ۴۴۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳ - 23March 2021

عشایر سوریه: مقاومت مسلحانه تنها راه بیرون راندن آمریکا و ترکیه استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎‎پرس، عشایر استان دیروالزور در شمال غرب سوریه روز دوشنبه (دیروز) در یک گردهمایی بر حمایت از ارتش و دولت سوریه و مقابله مسلحانه با اشغالگری آمریکا و ترکیه تأکید کردند.

به نوشته وبگاه شبکه المیادین، هدف از برگزاری این تجمع تأکید بر موضع ملی‌گرایانه عشایر، مخالفت با اشغالگری آمریکا و ترکیه و مقابله با اقدامات تفرقه‌افکنانه عنوان شده است.

در بیانیه پایانی این نشست آمده است که مقاومت مسلحانه تنها راه بیرون راندن اشغالگران آمریکایی و ترکیه‌ای و مزدوران آن‌ها از خاک سوریه است و عشایر سوریه آماده هستند تا از عشایری که در مناطق تحت اشغال آمریکا و ترکیه حضور دارند حمایت و پشتیبانی تسلیحاتی و لجستیکی کنند.

این بیانیه می‌افزاید: «عشایر جزو اساس و بنیان سوریه هستند که در کنار یکدیگر از تمامیت ارضی و ملت سوریه دفاع می‌کنند و آمادگی این را دارند که از ارتش سوریه برای آزادی تمامی خاک سوریه از اشغالگران کمک کنند. عشایر همچنان وفادار به رئیس‌جمهور بشار اسد هستند تا سوریه با عزت و کرامت از شرایطی که در آن به سر می‌برد، عبور کند.»

بزرگان عشایر همچنین حملات هوایی رژیم صهیونیستی و ائتلاف آمریکایی ضد داعش در خاک سوریه را محکوم کرده و گفتند که آمریکا در حال تثبیت حضور خود در کرانه شرقی رود فرات است تا مانع اتصال میان عراق و سوریه شود.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار