فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

تجهیزات پدافند هوایی کشور تماماً بومی است

امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» گفت: تمامی تجهیزات پدافند هوایی کشور بومی است و ما برابر تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، سال ۱۴۰۰ را همچون سال گذشته با تجهیزاتی بومی و حتی قدرتمندتر ادامه خواهیم داد.
کد خبر: ۴۴۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷ - 24March 2021

تجهیزات پدافند هوایی کشور تماماً بومی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در دیدار نوروزی با مدافعان آسمان در سایت راداری شهدای سوباشی، ضمن ادای احترام به ۱۹ شهید این سایت پدافند هوایی و تبریک نوروز به مدافعان امنیت، اظهار داشت: تمامی تجهیزات پدافند هوایی کشور بومی است و ما برابر تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، سال ۱۴۰۰ را همچون سال گذشته با تجهیزاتی بومی و حتی قدرتمندتر ادامه خواهیم داد.

وی افزود: بیش از ۱۵۰ حمله ناموفق به سایت سوباشی در دوران دفاع مقدس، نشانه اهمیت این سایت پدافندی بود که هر بار حملات دشمن با غرش موشک‌های پدافند هوایی و سامانه‌های توپخانه‌ای ارتش اسلام ناکام ماند.

امیر سرتیپ «صباحی‌فرد» تأکید کرد: اهمیت این سایت برای دشمن به آن اندازه بود که فرمانده نیروی هوایی وقت رژیم بعثی عراق اعلام کرد «اگر خلبان‌های ما قادر نباشند این سایت را مورد اصابت قرار دهند، افتخار نابودی این سایت باید نصیب خود من شود».

خاطرنشان می‌شود در این دیدار، امیر سرتیپ «صباحی‌فرد» با حضور در منطقه پدافند هوایی غرب کشور از بخش‌های مختلف گروه پدافند هوایی همدان، ایستگاه اطلاعات و شناسایی و قرارگاه سربازی این منطقه بازدید و میزان آمادگی رزمی این یکان پدافند هوایی را مورد ارزیابی قرار داد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار