فرمانده نیروی دریایی سپاه:

تحریم‌ها باعث خودکفایی بالایی در تولید تجهیزات دفاعی شده است

سردار دریادار «علیرضا تنگسیری» گفت: تحریم‌ها باعث خودکفایی بسیار بالایی در تولید تجهیزات دفاعی شده است و این خودکفایی‌ها و تولیدات در سال جاری تقویت خواهد شد.
کد خبر: ۴۴۸۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱ - 25March 2021

تحریم‌ها باعث خودکفایی بالایی در تولید تجهیزات دفاعی شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید و سرکشی عملیاتی و رزمی از پایگاه دریایی «امامت» واقع در جاسک، با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۰ به‌عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، حفظ امنیت آب‌های سرزمینی و فراسرزمینی و نیز جلوگیری از صید ترال و قاچاق کالا و سوخت را از راه‌های تحقق توسعه تولید دانست و اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد با تلاش بسیج دریایی مردم‌پایه و استمرار امنیت پایدار، زمینه صید و صیادی را برای صیادان شریف بومی در مناطق دریایی هموار و برای حمایت و پشتیبانی از تولید داخلی، به‌شدت از قاچاق کالا و صید ترال جلوگیری کنیم.

وی افزود: با توجه به پیام اخیر فرمانده کل سپاه به رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی‌بر همراه بودن با مردم برای رفع مشکلات اقتصادی آن‌ها و رونق تولید حداکثری، آمادگی کامل خود و همرزمان دریادل را در این خصوص اعلام و مفتخریم خود را خادم مردم شریف کشور می‌دانیم، ما اعضای یک خانواده هستیم و برای عزت و زندگی شرافت‌مندانه مردم، حاضریم جان خود را تقدیم کنیم.

دریادار تنگسیری ادامه داد: با توکل به خداوند سبحان، بر مشکلات اقتصادی امروز کشور هم فائق خواهیم آمد و این آخرین مکر پوشالی دشمن که تحریم اقتصادی است را پیروزمندانه پشت سر خواهیم گذاشت و با عمل به تدابیر، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) از این گردنه هم عبور خواهیم کرد.

وی با اشاره به روحیه استکباری و زورگویی دولت‌مردان آمریکا، تصریح کرد: آمریکایی‌ها هرگز دوست ندارند امنیت پایدار، ثبات و رشد اقتصادی، رشد علمی و عزت بین‌المللی ما را ببیند، آن‌ها ناجوانمردانه و جنایت‌کارانه سردار عزیز ما، دانشمند شریف ما را ترور و شهید می‌کنند، مردم باید هوشیار باشند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب باید همه گوش به فرمان نایب امام زمان (عج)، رهبر عزیزمان آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) باشیم و به آن‌چه می‌فرمایند عمل کنیم، خیر دنیا و آخرت ما در این است.

وی افزود: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) فرمودند، یکدیگر را تواصی به حق و تواصی به صبر کنیم. این وعده خداست که اگر انسان‌ها اهل تواصی به حق و تواصی به صبر شدند، دچار خسران نشده و ضرر و زیان نمی‌بینند و رشد و تعالی پیدا می‌کنند، آن‌وقت جامعه هم به تبع آن رشد می‌کند و به سعادت می‌رسد.

دریادار تنگسیری گفت: تحریم‌ها باعث خودکفایی بسیار بالایی در تولید تجهیزات دفاعی شده است و این خودکفایی‌ها و تولیدات در سال جاری تقویت خواهد شد.

وی همچنین به خدمات نیروی دریایی سپاه در ساخت بیمارستان‌ها، درمانگاه‌های تخصصی، اسکله‌های صیادی، موج‌شکن‌ها، حوضچه‌های شناوری، مدارس، خانه‌های عالم و مددجویان، جاده‌سازی‌ها و آبرسانی‌ها و ده‌ها طرح و پروژه عمرانی در مناطق محروم و تشکیل بسیج دریایی مردم‌پایه برای ایجاد اشتغال و ثبات امنیت پایدار موثر اشاره کرد و افزود: در سال جاری نیز با همت و تلاش شبانه‌روزی همرزمان جهادی و انقلابی خود، حجم این فعالیت‌های خدماتی افزایش یافته و با توجه به لبیک فرمانده کل سپاه محضر رهبر عزیزمان، با جهش پرشتاب ادامه و عملیاتی خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ضمن مثبت ارزیابی نمودن وضعیت آمادگی رزم یگان‌ها در این بازدید، تاکید کرد: رزمندگان تا حد توان باید سطح آمادگی رزمی و عملیاتی خود را با ایمان و توکل به خداوند متعال حفظ و تقویت کنند و در مسیر قوی شدن لحظه‌ای درنگ نکنند و همیشه بیدار و هوشیار و برای دفاع همه‌جانبه از میهن اسلامی در آمادگی کامل به‌سر ببرند.

سردار تنگسیری همچنین با حضور در جمع صیادان روستای «بحل» شهرستان «جاسک»، به مشکلات مطرح‌شده آن‌ها توجه و اظهار امیدواری کرد که در نیمه اول امسال، موارد خواسته‌شده برطرف شود و در این خصوص، مهندسی نیروی دریایی سپاه متعهد شد تا جاده این روستا را آسفالت و یک واحد برج نور روشنایی در ایستگاه شناور‌های مردمی ایجاد کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: ما متفخریم خادم مردم هستیم، جنس ما از مردم است و برای حل مشکلات مردم به آب و آتش می‌زنیم. ما امروز با کمک شما مردم عزیز و جوانان دریادل بسیجی برای تحقق کامل فرمان حکیمانه و عالمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) که هم در پیام نوروزی و هم در سخنرانی ابتدای سال جدید تاکید فرمودند، کمر همت ببندیم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار