رئیس پلیس پیشگیری ناجا خبرداد؛

بکارگیری۲۰هزار گشت پلیس در طرح نوروزی/ سرقت خودرو ۲۵ درصدکاهش یافت

سردار معصوم بیگی گفت: در طرح نوروزی علاوه بر سه هزار کلانتری، ۲۰ هزار گشت خودرویی، موتوری و پیاده برای تامین امنیت در سطح کشور بکارگیری شد.
کد خبر: ۴۴۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴ - 25March 2021

بکارگیری۲۰هزار گشت پلیس در طرح نوروزی/ سرقت خودرو ۲۵ درصدکاهش یافتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار مهدی معصوم بیگی رئیس پلیس پیشگیری ناجا بعدازظهر پنج شنبه در جلسه قرارگاه امام رضا (ع) و نوروز ۱۴۰۰ در ستاد فرماندهی انتظامی استان گلستان، با اشاره به شعار سال، اظهارکرد: ناجا، پیشتاز تحقق این شعار بوده و بستر‌های لازم برای پشتیبانی و رفع موانع را ایجاد می‌کند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه همه افراد جامعه در تامین امنیت نقش دارند، افزود: هیچ سازمانی به تنهایی قادر به تولید و تامین نظم و امنیت نیست بلکه در این راستا همه افراد و دستگاه‌ها سهم و نقش خود را باید به خوبی اجرا کنند.

معصوم بیگی با اشاره به طرح ناجا برای ایام نوروز، گفت: طرح نوروزی پلیس، بزرگترین طرح در طول سال بوده که در این خصوص از حداکثر توان و ظرفیت‌های موجود برای تامین نظم و امنیت استفاده می‌شود.

وی بیان کرد: در این طرح علاوه بر سه هزار کلانتری، ۲۰ هزار گشت خودرویی، موتوری و پیاده برای تامین امنیت در سطح کشور بکارگیری شدند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا اضافه کرد: مجموعه آمار از ابتدای طرح تاکنون نشان می‌دهد که مدیریت جرم به خوبی انجام شده است.

معصوم بیگی افزود: طی همین مدت شاهد کاهش برخی جرایم از جمله سرقت اماکن بودیم.

وی بیان کرد: سرقت خودرو ۲۵ درصد، سرقت موتورسیکلت هشت درصد و سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو پنج درصد کاهش یافته است.

معصوم بیگی گفت: مدیریت جرم، تامین نظم و امنیت تفرجگاه‌ها و کنترل ترافیک و آمد و شد از مهم‌ترین برنامه پلیس در طرح نوروزی است.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها