مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان:

انتخابات مظهر خداباوری، مردم‌باوری و خودباوری است

«محمدمهدی نیازمند» با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و امام (ره) پیرامون اهمیت انتخابات، گفت: انتخابات مظهر خداباوری، مردم‌باوری و خودباوری است و فردی که در عرصه انتخابات شرکت می‌کند همواره در تعیین سرنوشت کشور و جامعه‌اش نقش ایفا کرده است.
کد خبر: ۴۴۹۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸ - 26March 2021

انتخابات مظهر خداباوری، مردم‌باوری و خودباوری استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «محمدمهدی نیازمند» مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) رشت با اشاره به مسئله‌ مهم انتخابات، اظهار داشت: انتخابات نشان‌دهنده آگاهی‌ و شعور سیاسی مردم است که سرنوشت کشور را انتخاب می‌کنند و اراده ملی ما را در بُعد داخلی به‌نمایش می‌گذارند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و امام (ره) پیرامون اهمیت انتخابات تصریح کرد: انتخابات مظهر خداباوری، مردم‌باوری و خودباوری است و فردی که در عرصه انتخابات شرکت می‌کند همواره در تعیین سرنوشت کشور و جامعه‌اش نقش ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب از هیچ تلاشی برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات دریغ نمی‌کنند افزود: کمرنگ و کم‌اهمیت جلوه دادن جایگاه ریاست‌ جمهوری یکی دیگر از توطئه‌های دشمن است اما رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود به جایگاه مهم ریاست جمهوری و وظایفش در جامعه اشاره کردند.

نیازمند متذکر شد: عده‌ای همواره برای دلسرد و ناامیدکردن مردم تلاش می‌کنند اما یکی از وظایف ما در واقع حضور پرشور در انتخابات و تشویق مردم به حضور در این عرصه است اما برخی می‌گویند حضور ما در انتخابات چه فایده‌ای دارد در حالی‌که نقش مردم در انتخابات و حضور حداکثری آنان بسیار اهمیت دارد.

وی تاکید کرد: ما باید وظایف خود را به‌خوبی بشناسیم و مطالبه و انتخاب درستی داشته باشیم و درباره کسانی که در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها کاندید می‌شوند تحقیق و پرس و جو کنیم، البته فرد کاندیدا نیز باید فردی باایمان، فسادستیز، عدالت‌خواه، کارآمد و دارای عملکرد انقلابی باشد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان با اشاره به ضرورت توجه به گفتمان‌ها در انتخابات اظهار داشت: متاسفانه هنوز عده‌ای به‌دنبال مذاکره و برجام‌های 2 و 3 هستند و از برجام گذشته عبرت نگرفتند.

وی با اشاره به نامگذاری سال 1400 به‌عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» خاطرنشان کرد: در این سال‌ها بخش اقتصادی کشورمان همواره مورد تهاجم دشمنان قرار گرفت و تاکید و بصیرت رهبری در انتخاب شعار سال و توجه ایشان به مسئله اقتصاد و تولید نشان‌دهنده اهمیت این موضوع است.

نیازمند با اشاره به عزم قوه قضاییه و مقننه در راستای برطرف‌سازی موانع تولید تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند که در نظام مالیاتی و بانکی می‌بایست اصلاحاتی انجام شود و موانع تولید و اشتغال برطرف شود.

وی به تلاش دشمنان برای اثرگذاری روی آگاهی و بصیرت مردم اشاره کرد و افزود: دشمنان همواره منتظر کوچک‌ترین اتفاق و مشکلی در کشورمان هستند تا آن را بزرگ جلوه دهند و بر روی آگاهی مردم تاثیر بگذارند تا جایی‌که امروز حتی برخی نیروهای ارزشی و مذهبی ما گاهاً دچار دوگانگی و تردید می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن امروز با سُست کردن مردم در ایستادگی، صبر و تحریف واقعیت به‌دنبال نتیجه است متذکر شد: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود مبحث پرغصه فضای مجازی را مجدداً مورد اشاره قرار دادند و به مشکلاتی که در این حوزه داریم اشاره کردند.

وی با اشاره به استفاده دشمن از ابزار فضای مجازی برای دستیابی به اهداف شوم خود و همچنین شبهه‌سازی در این فضا تاکید کرد: باید هوشیار باشیم از طرفی آن‌ها شبهاتی نسبت به افراد مختلف، مسئولان و حتی فرمایشات رهبر معظم انقلاب در فضای مجازی وارد می‌کنند که باید هوشیار باشیم.

نیازمند اظهار داشت: دشمن عملیات‌های مختلفی طراحی می‌کند متأسفانه برخی دلسوزان نیز در این فضا قرار می‌گیرند لذا ما نیاز به ایستادگی مقابل استکبار داریم و باید بتوانیم نیرنگ‌های دشمن را تشخیص دهیم و حواسمان باشد که دوباره معیشت مردم را به گروگان نگیرند.

وی تصریح کرد: ملت عزیز ایران با چشمان بینا و بصیرت خود نفوذی‌ها را می‌شناسد و خطوط انحرافی را تشخیص خواهد داد و انشاءلله به تبعیت از رهبر معظم انقلاب و با روی کار آمدن دولت جوان حزب‌اللهی مسیر تمدن‌سازی را طی می‌کنیم و پرچم انقلاب به‌دست باکفایت رهبری به دست امام زمان(عج) خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار