شهید «شاپور پورخلیل»؛

سکوت در موقع هجوم به اسلام، کمک به دشمنان دین است

شهید «شاپور پورخلیل» در بخشی از وصیت نامه‌اش نوشته است: موقعی که انقلاب اسلامی ایران و در واقع اسلام از همه طرف یعنی جبهه داخلی و خارجی توسط دشمنان اسلام انسانیت مورد تاخت و هجوم قرار می‌گیرد نشستن در خانه و سکوت کردن خود بزرگ‌ترین کمک به دشمنان دین است.
کد خبر: ۴۴۹۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵ - 03April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در آذربایجان‌ شرقی، «شاپور پورخلیل» در سال 1315 در شهر زنوز آذربایجان‌ شرقی متولد شد و 10 اسفند سال 1360 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وصیت‌‌نامه شهید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

الذین آمنو و هاجرواوجا هد و افی سبیل الله بااموالهم وانفسهم اعظم درجه عند الله واولئک هم الفلئزون

آنانکه ایمان آوردند و هجرت را گزیدند و با مالها یشان در راه خدا جهاد کردند نزد خدا درجه‌ای بزرگ دارند و آنها رستگاران هستند

سلام با درود به رهبر انقلاب اسلامی ایران شهیدان راه اسلام رزمندگان اسلام و امت مسلمان و مومن و شما خانواده عزیزم نصلحت و خواست خداوند هر چه باشد عملی خواهد شد و اگر نصعحت و خواست خدا جهت پیروزی اسلام بر شهادت من باشد  تسلیم اراده او هستم و این بزرگترین سعادت برای من و شما خواهد در موقعی که انقلاب اسلامی ایران ودر واقع اسلام از همه طرف یعنی جبهه داخلی وخارجی توسط دشمنان اسلام انسانیت مورد تاخت و هجوم قرار می گیرد نشستن در خانه و سکوت کردن خود بزرگترین کمک به دشمنان دین است.

ما امیدواریم به یاری خدا و فرماندهی امام زمان (عج) روزی در وسط آمریکا و دیگر کشورهای مرتجع و کمونیست پرچم اسلام را به اهتزاز در آوریم و این وعده خداوند است که عملی خواهد شد و چه سعادتی والاتر از این که با پیشتازی ما صورت گیرد. گفتم اگر مشیت خدا بر شهادت می‌باشد شما را به صبر توصیه می‌کنم و می‌دانید که خداوند صابرین را دوست دارد مبادا داد و فغان راه اندازید و موجب شادی دشمن اسلام بشوید خداوند همه ما را هدایت فرما و با فضل و کرامت، خداوند در روز جزا با ما رفتار کند و گناهان ما را به کرم خود ببخشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار