فرمانده ناجا در اولین جلسه قرارگاه نوروزی در سال ۱۴۰۰ مطرح کرد؛

ناجا یکی از مولفه‌های اصلی تامین امنیت/ نیروی انتظامی پیشگام در تحقق شعار سال

سردار اشتری با بیان اینکه انتظام بخشی، حفظ امنیت و خدمت به مردم از وظایف و ماموریت‌های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بوده و هست، گفت: نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی اثرگذار و یکی از مولفه‌های اصلی در تامین امنیت عمومی جامعه به شمار می‌رود.
کد خبر: ۴۴۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸ - 27March 2021

ناجا یکی از مولفه‌های اصلی تامین امنیت /نیروی انتظامی پیشگام در تحقق شعار سال امام خامنه‌ایبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در اولین جلسه قرارگاه نوروزی در سال ۱۴۰۰ با حضور «معاونین و روسای پلیس‌های تخصصی» برگزار شد ضمن تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه به مردم شریف ایران، همکاران و کارکنان ناجا، اظهار داشت: در سال جدید با توجه به شعار امسال و رهنمود‌های امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) با رویکرد تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی بر خود تکلیف می‌دانیم تمام تلاش خود را به کار گیریم تا در حوزه‌های مرتبط، اقدام و در برخی زمینه‌ها این امر را پیگیری نماییم.

سردار اشتری در ادامه بیان داشت: همانطور که در دعای تحویل سال از پروردگار طلب تحول می‌نماییم در بحث عملکرد و اقدامات نیروی انتظامی در تلاشیم تا سطح کیفی ماموریت‌های خود را با افزایش عملکرد هوشمندانه ارتقاء داده تا تحول و احسن الحال ایجاد نماییم از این رو با نشاط و قدرت بیش از پیش تلاشمان را در سال جدیدآغاز کرده ایم.

فرمانده ناجا با اشاره به ضرورت هوشمندی و هوشیاری در اجرای طرح‌های نوروزی گفت: با وجود اقدامات مثبت در بخش‌های مختلف نیروی انتظامی از جمله افزایش کشفیات، پیشگیری در حوزه‌های جرم، امنیت در فضای مجازی، امنیت جاده‌ها و... و رضایتمندی عموم، اقدامات زیربنایی خوبی در راستای اصلاح برخی فرآیند‌ها و هوشمند سازی انجام گرفته و همچنان در دستور کار قرار دارد تا در صورت وجود مشکلاتی هرچند جزیی نسبت به رفع آن‌ها اقدام گردد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تعیین اولویت‌ها و شعار امسال ناجا اظهار داشت: امسال نیز نیروی انتظامی همچون سال‌های قبل نسبت به مشخص نمودن اولویت‌های ماموریتی اقدام کرده و بحمدالله در این بخش پیشرو می‌باشد و به نوعی توسط ستاد کل نیرو‌های مسلح الگو قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: یکی از اولویت‌های اصلی ناجا در سال ۱۴۰۰ مبارزه با جرایم سازمان یافته در حوزه‌های مختلف می‌باشد، نیروی انتظامی شبانه روز نسبت به نا امن سازی محیط برای قانون شکنان و مجرمان اقدام کرده و تمام توان خود را به کار گرفته تا هیچ گونه مجالی برای تحرک به مخلان نظم و امنیت ندهد.

فرمانده نیروی انتظامی ضمن تقدیر از زحمات همکاران در نیروی انتظامی عنوان داشت: با وجود تعطیلات نوروزی در اکثر سازمان‌ها و بخش‌های کشور همکاران ما در نیروی انتظامی در سراسر کشور به صورت مستمر و بی وقفه نسبت به خدمت رسانی و برقراری امنیت اقدام نموده اند تا مردم عزیز کشورمان درآرامش و سلامت کامل، بهاری دلنشین داشته باشند.

سردار اشتری افزود: انتظام بخشی، حفظ امنیت و خدمت به مردم از وظایف و ماموریت‌های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بوده و هست و ناجا به عنوان یک نیروی اثرگذار و یکی از مولفه‌های اصلی در تامین امنیت عمومی جامعه بوده و کارکنان آن به عنوان مجاهدین فی سبیل الله با روحیه جهادی و انقلابی در این عرصه به صورت شبانه روزی در تلاشند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به امنیت از مرز تا مرکز کشور عنوان داشت: تامین امنیت مردم بالاترین اولویت نیروی انتظامی است و ماموران ما شبانه روز در جهت برقراری آرامش و آسایش این عزیزان به وسعت جغرافیای ایران اسلامی در حال انجام وظیفه هستند.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار