سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در خوزستان خبر داد؛

مراسم نیمه شعبان در شهر‌های قرمز و نارنجی خوزستان به صورت مجازی برگزار می‌شود

«فرهاد ابول نژادیان» گفت: بر اساس آخرین تصمیمات گرفته شده، مقرر شد مراسمات مربوط به نیمه شعبان در شهر‌های قرمز و نارنجی بصورت مجازی برگزار شود.
کد خبر: ۴۴۹۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲ - 27March 2021

مراسم نیمه شعبان در شهرهای قرمز و نارنجی خوزستان به صورت مجازی برگزار می شود

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «فرهاد ابول نژادیان» رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که عصر امروز در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس آخرین تصمیمات گرفته شده، مقرر شد مراسمات مربوط به نیمه شعبان در شهرهای قرمز و نارنجی بصورت مجازی برگزار شود.

وی افزود: فعالیت ادارات غیر ضرور با 10 درصد ظرفیت و ادارات ضرور حداکثر با یک سوم حضور پرسنل در شهرهای قرمز و نارنجی ادامه خواهند داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به واکسیناسیون کرونا، گفت: در خوزستان تاکنون تقریبا برای حدود 20 هزار نفر واکسن کرونا تزریق شده است، همه پرسنل حوزه درمان مرتبط با ویروس واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و این واکسن برای درصدی از پرسنل درمانی که وابسته به کووید 19 نیستند اما در بیمارستان‌ها شاغل هستند نیز تزریق شده است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا خوزستان بیان داشت: در مجموع حدود 60 درصد پرسنل بیمارستان‌ها و بخش درمان خوزستان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و در حوزه بهداشت نیز 50 درصد پرسنل، واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

ابول‌نژادیان افزود: اصرار و اولویت ما تزریق واکسن برای پرسنل درمان مرتبط با ویروس یعنی پرسنل درمان بخش دولتی، تامین اجتماعی، ارتش و نیروی انتظامی بوده که واکسن برای آن‌ها تزریق شده است.

وی تصریح کرد: تمام نیروهای بهداشت مرتبط با بیماران ویروس کرونا که رهگیری، بیماریابی و نمونه‌گیری را انجام می‌دهند نیز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و خوزستان در این زمینه جزو استان‌های پیشرو است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار