ما مقتدریم/ جانشین فرمانده ناجا:

شلمچه قطعه‌ای از بهشت است و جاذبه‌ای الهی دارد

با بیان اینکه شهدا نیاز به تعریف ندارند آن‌ها خود تعریف و معرف هستند، گفت: شلمچه قطعه‌ای از بهشت است و روح شهدا عالم گیر خواهد بود.
کد خبر: ۴۴۹۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹ - 27March 2021

شلمچه قطعه‌ای از بهشت است و جاذبه‌ای الهی داردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده ناجا در زیارت از مزار شهدای شلمچه در پاسگاه مرزی آن در خصوص حال و هوای خود اظهار داشت: شهدا نیاز به تعریف ندارند آن‌ها خود تعریف و معرف هستند چرا که شلمچه قطعه‌ای از بهشت است و روح شهدا عالم گیر خواهد بود.

وی افزود: اینجا جاذبه‌ای الهی دارد که البته رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا باعث شده مقداری احساس غربت کنند، ولی چون دل عاشقان همه اینجا است آن‌ها روزی خود را می‌گیرند.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: هر جا که روح الهی حاکم باشد آرامش دارد آرامش و جاذبه شلمچه الهی است چرا که بهترین بندگان خدا اینجا نفس دمیدند و اینجا نفس دادند و امروز نفس می‌دهند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: امروز عشق شهدا در این حال و هوا حس می‌شود، بایستی بگوییم که خودشان بیایند و جا مانده‌ها را دریابند و کمک کنند و در مسیری که به رستگاری می‌رسد ما را نگه دارند.

سردار رضایی عنوان داشت: شهدا حقیقتا شفیع هستند امروز ما به حرمت مسیر الی الله آمدیم تا ما را شفاعت کنند دوری آن‌ها سخت و زمان طولانی شده قدری هم به ما نگاه کنند، زمان را کوتاه کنند ما دیگر از فراق خسته شده ایم و خودشان کمک کنند هر آنچه که انتخاب کردند نصیب ما نیز شود.

جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: ان شاء الله که بهره‌مند شویم از این مسیر که شهدا تنظیم کردند و کسانی مثل شهید سلیمانی، شهید خرازی و همه کسانی که در شلمچه نفس دمیدند این‌ها کسانی هستند که اینجا همیشه حضور دارند، شهدا زنده هستند این حقیقت قرآن است و واقعا زنده هستند. اینجا یک بیابان لم یزرع بود، ولی الان چه جاذبه‌ای دارد، اینجا خاک تفته دیده‌ای داشت و الان این خاک مقدس شده، این‌ها همه از برکت خون شهدا و روح الهی آن‌ها است و دل تنگ آنهاییم.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار