امیر «طبرخونی» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دیدار با خانواده‌ شهدا همیشه باید در اولویت باشد

فرمانده مرکز آموزش 03 شهید «برخورداری» عجب‌شیر با بیان اینکه دیدار با خانواده‌ معظم شهدا همیشه باید در اولویت کاری باشد، گفت: وجود امنیت و آسایش فعلی کشورمان را مدیون خون شهدای عزیزمان هستیم.
کد خبر: ۴۴۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ - 28March 2021

امیر سرتیپ دوم ستاد «هرمز طبرخونی» فرمانده مرکز آموزش 03 شهید «برخورداری» عجب‌شیر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در آذربایجان‌ شرقی، اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا از اسفند 1398 و در راستای لبیک‌گویی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، قرارگاه‌های زیست محیطی در جهت ضدعفونی و غربالگری در پادگان عجب‌شیر تشکیل شد.

وی ادامه داد: با همکاری کارکنان پایور و وظیفه ضدعفونی پادگان به صورت همه روزه و غربالگری مرتب انجام شد که خوشبختانه در طول سال گذشته و تا به امروز هیچ مورد مبتلا به ویروس منحوس کرونا در بین سربازان آموزشی مشاهده نشده است.

طبرخونی تصریح کرد: همچنین در عمل به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به کمک کردن به آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا تحت عنوان «کمک‌های مومنانه» در 5 مرحله به ارزش 150 میلیون تومان از طرف پادگان 03 شهید برخورداری به نیازمندان و آسیب‌دیدگان اهدا شد که در سال جدید هم ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پادگان شهید برخورداری عجب‌شیر متبرک به وجود شهید گمنام است، گفت: با تاسی از فرهنگ عاشورا می‌توانیم سربازان کشور را به سمت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هدایت کنیم چرا که وجود امنیت و آسایش فعلی کشورمان را مدیون خون شهدای عزیزمان هستیم و همیشه باید یاد و خاطره آن‌ها را زنده نگه داریم.

فرمانده پادگان شهید برخورداری عجب‌شیر تاکید کرد: دیدار با خانواده‌ معظم شهدا باید همیشه در اولویت کاری ما باشد که در همین راستا نیز در طول یکسال اخیر ضمن دیدار با خانواده معظم شهدا، چندین اکیپ سلامت از طرف پادگان عجب‌شیر به منازل این بزرگواران فرستاده شد تا از سلامتی آن‌ها در دوران ویروس کرونا مطمئن شویم.

طبرخونی خاطرنشان کرد: در راستای اقدامات چهل سالگی دفاع مقدس که در اسفند سال 99 به پایان رسید و همچنین فرمایشات مقام عظمای ولایت در گام دوم انقلاب، برای پیکر مطهر شهید گمنامی که در سال 1397 در پادگان 03 شهید برخورداری تدفین شده است، در سال 1399 نیز یادمانی احداث و آماده بهره‌برداری شده که ان‌شاءلله با ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و همچنین مسئولان استانی افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار