سردار نقدی:

«دانیال سالاری» طلبه بسیجی برخاسته از متن محرومان بود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه در پیامی دانیال سالاری را از مردمان دردکشیده و برخاسته از متن محرومان دانست که در اردوی جهادی نوروز در حادثه‌ای دلخراش حین ماموریت خدمت‌رسانی به محرومین به لقاءالله پیوست.
کد خبر: ۴۴۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸ - 29March 2021

«دانیال سالاری» طلبه بسیجی برخاسته از متن محرومان بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه در پی آسمانی شدن طلبه بسیجی «دانیال سالاری»، که در حین خدمت رسانی به مردم محروم آسمانی شد، طی پیامی درگذشت این بسیجی جهادگر را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

اِنَّالِلَه وَاِنَّااِلَیْهِ رَاجِعُوْنَ

باخبر شدم طلبه جهادی دانیال سالاری هم آسمانی شد. این طلبه پرتلاش و مخلص از جهادگران بسیجی منطقه «آهوان قلعه گنج» استان کرمان که خود نیز از مردمان دردکشیده و برخاسته از متن محرومان بود در اردوی جهادی نوروز در حادثه‌ای دلخراش حین ماموریت خدمت رسانی به محرومین به لقاء الله پیوست.

عروج ملکوتی این مجاهد فداکار را به همه عزیزان جهادی بویژه بسیجیان آن منطقه و خاندان محترم ایشان تسلیت عرض میکنم و برای آن عزیز که اینک میهمان مولای محروم نوازان امیرالمومنین علی (ع) شده مغفرت و علو درجات را از خدای متعال خواهانم.

سرتیپ بسیجی محمد رضا نقدی
معاونت هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

دانیال سالاری ۲۸ ساله که خودش از اهالی منطقه محروم آهوگان قلعه گنج بود، بر اثر سانحه رانندگی در منطقه صعب العبور راسک، حوالی رمشک آسمانی شد.

وی که از روحانیون و مداحان جوان منطقه بود با حضور گروه‌های جهادی در منطقه با حرکت جهادی آشنا شده بود و در کنار سایر همراهان جهادی خود در طول سال در منطقه سکونت خود فعالیت می‌کرد.

دانیال سالاری در قالب گروه جهادی فانوس کرمان در مناطق محروم حاضر شده بود. همراه وی نیز در این حادثه مصدوم شده است.

همچنین امیرحسین کرمی، از اهالی روستای راسک نیز در این سانحه دچار آسیب دیدگی شده است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها