تبریک سردار یوسفی به مناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام (عج)

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در پیامی فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۴۹۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷ - 29March 2021

تبریک «سردار یوسفی» به مناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرتیپ دوم پاسدار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز در پیامی فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

ظهور منجی عالم بشریت بشارتی است که نور امید را در دل تمامی مظلومان و مستضعفان عالم زنده می کند و نوید فردایی را می‌دهد که جهان هستی مملو از صلح و عدالت و آرامش خواهد شد.

پانزدهم شعبان به برکت میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج)، یکی از پر برکت‌ترین اعیاد مسلمانان و یک فرصت بی نظیر است که انسان ها بتوانند با تاصی از امام و پیشوای برحق بشریت، مطالبات شان را از کسی بخواهند که ناجی عدل و داد و مهربانی است.

نامگذاری نیمه شعبان به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) بیانگر نقش و جایگاه ویژه و تأثیرگذار وزارت اطلاعات و دستگاه‌های امنیتی در حفاظت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی سرزمینمان در برابر دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی انقلاب اسلامی است.

تلاش‌های شبانه روزی و جهادگرانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در دوره های مختلف به خصوص در دوران دفاع مقدس و در مباحث امنیتی کشور بر هیچکس پوشیده نیست.

اینجانب این میلاد فرخنده و همچنین روز سربازان گمنام آن حضرت را به پیشگاه مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، پیشکسوتان عرصه جهاد و ایثار، جانبازان، آزادگان، خانواده معظم شهدا و شیعیان جهان‌ تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و اقتدار روز افزون نظام جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار