جانشین فرمانده نیروی انتظامی مطرح کرد؛

پایش هوایی مسیر‌های ورودی و خروجی مسجد مقدس جمکران/ قدردانی از مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی

سردار قاسم رضایی در سفر به استان ضمن پایش هوایی محور‌های مواصلاتی منتهی به قم از ملت بصیر که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند به صورت ویژه قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۴۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴ - 29March 2021

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی نیمه شعبان ۱۴۰۰ مسجد مقدس جمکران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ولی عصر (عج) به استان قم سفر داشتیم و خوشحالیم که در این مکان مقدس حضور یافتیم.

وی گفت: سال‌های گذشته وضعیت عادی بود و مردم در مراسم و آیین‌های مسجد مقدس جمکران شرکت می‌کردند، اما طی دو سال اخیر با توجه به شیوع ویروس کرونا و برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با محدودیت‌هایی مواجه هستیم.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه از ملت بصیر که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند به صورت ویژه قدردانی می‌کنم، تصریح کرد: امروز طی پایش هوایی از مسیر‌های ورودی و خروجی مسجد مقدس جمکران شاهد بودیم مدیریت ورود و خروج خودرو‌ها رعایت شده بود بنابر این از زحمات همکاران و همچنین تلاش‌های تولیت مسجد مقدس جمکران قدردانی می‌کنم.

سردار رضایی گفت: نیروی انتظامی به جهت مسئولیت و ماموریت این ایام طبق سنوات گذشته قرارگاه عملیاتی نیمه شعبان ۱۴۰۰ مسجد مقدس جمکران را در جهت ارائه تسهیلات و خدمت رسانی به مردم راه اندازی کرده است.

وی گفت: نیروی انتظامی با کنترل مرزها، امنیت شهر‌ها را نیز به صورت ویژه بر عهده دارد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی همچنین به کشفیات موادمخدر در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال ۹۹، ۱۰۰۰ تن کشفیات موادمخدر داشتیم.

سردار رضایی با اشاره به ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌های صورت گرفته از دستگاه‌ها تصریح کرد: در این ارزیابی‌ها نیروی انتظامی بیشترین مقبولیت را داشته و مردم این نیروی را به عنوان مرجع می‌شناسند افتخار ما این است که مردم ما را به عنوان خادم پذیرفته اند.

وی گفت: از وزارت خارجه انتظار داریم اقدامات ناجا در حوزه مبارزه با موادمخدر را در مجامع بین المللی مطرح کنند و سایر کشور‌ها را مکلف به انجام وظیفه شان در این راستا کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها