معاون فرهنگی شهردار یزد عنوان کرد؛

ارتباط عمیق با نسل جوان شاخصه‌ی برنامه‌های فرهنگی کنگره شهدا بود

«ملازینلی» ارتباط عمیق و اثر بخش برنامه‌های تولیدی کمیته فرهنگی کنگره با نسل جوان را از عمده شاخصه‌ی برنامه‌های فرهنگی کنگره دوم برشمرد.
کد خبر: ۴۴۹۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳ - 29March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «عباس ملازینلی» معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با افتخار به مشارکت پررنگ شهرداری یزد در برگزاری دومین کنگره بزرگداشت ۴ هزار شهید استان یزد ضمن تشریح اقدامات انجام شده در کمیته فرهنگی این کنگره گفت: حوزه‌های عملکردی کمیته فرهنگی را می‌توان در چند سرفصل جمع بندی کرد.

وی افزود: جشنواره‌ها، رویداد‌ها و همایش‌ها، یادواره‌ها و بزرگداشت‌ها، تولیدات رسانه‌ای و فضای مجازی، تولیدات فرهنگی، هنری و نمایشی، خدمات رسانی، ورزشی، چاپ و نشر، فضاسازی شهری و نهایتا برگزاری اجلاسیه کنگره که تقریبا آیین پایانی و اختتامیه کنگره دوم تلقی می‌شود از جمله این فعالیت‌ها هست.

عباس ملازینلی برگزاری دومین کنگره ملی ۴ هزار شهید استان یزد را بزرگترین رویداد فرهنگی استان در سال ۹۹ برشمرد و افزود: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد که افتخار مسئولیت کمیته فرهنگی کنگره را داشت، در راستای رسالت و وظیفه‌ی ذاتی سازمانی خود در حوزه‌های یاد شده وارد عمل شده و پس از برنامه ریزی مشترک با معاونت فرهنگی سپاه الغدیر استان به عنوان دبیر کمیته، به بسیج و ساماندهی تیم‌های فرهنگی و هنری استان پرداخت تا با بهره مندی از پتانسیل‌های خلاقانه و بدیع اهالی فرهنگ، هنر و اندیشه سعی در اجرای هرچه با کیفیت‌تر و خاص‌تر برنامه‌ها و رویداد‌های مرتبط با تعظیم و تکریم شهدا پرداخت.

معاون فرهنگی شهردار یزد، ارتباط عمیق و اثر بخش برنامه‌های تولیدی کمیته فرهنگی کنگره با نسل جوان را از عمده شاخصه‌ی برنامه‌های فرهنگی کنگره دوم برشمرد و افزود: از آنجا که خود جوانان اهل قلم، هنر، رسانه و فرهنگ از آغاز برنامه‌ریزی فرهنگی کنگره در این‌ مجموعه فعال بودند و خودشان مبادرت به تهیه آثار تولیدی کردند، کار‌هایی ماندگار و اثربخش خلق شد و از کنگره دوم برای همیشه به یادگار ماند.

آیین اجلاسیه دومین کنگره ملی بزرگداشت ۴ هزار شهید استان یزد قرار است صبح روز سه شنبه ۱۰ فروردین در محل نمایشگاه‌های دائمی یزد با حضور شخصیت‌های لشگری و کشوری برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار