معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه:

تلاش دنیا برای مذاکره، نشانه اقتدار ماست

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تجلیل از رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام گفت: اگر می‌بینید دنیا برای مذاکره با ما تلاش می کند،این نشانه اقتدار و قدرتی است که تک تک شما با مجاهدت خود به وجود آورده‌اید.
کد خبر: ۴۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۳ - 12October 2013

تلاش دنیا برای مذاکره، نشانه اقتدار ماست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شهرکرد، سردار ابوالقاسم فروتن با تجلیل از افتخار آفرینی رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در منطقه عملیاتی شمالغرب گفت: حمایت خانوادههای رزمندگان این یگان و پشتیبانی مسئولین استان در موفقیت این مأموریت مهم، نقش آفرین بوده است.

معاون هماهنگکننده نیروی زمینی سپاه افزود: حضور شما در منطقه شمالغرب، در شرایط سخت با وجود همه نوع خطرات، قابل توجه است و این به خاطر جدیت شما در کار مجاهدت و ایثارگری برای حمایت از انقلاب و نظام ولایی است.

سردار فروتن اظهار داشت: ما امروز، صاحب یک ایده و اعتقاد بزرگ هستیم که باید به آن افتخار کنیم و آن هم نوع اداره نظام و رهبری مدبرانه این نظام الهی است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: اگر می بینید دنیا برای مذاکره با ما تلاش می کند، نشانه اقتدار و قدرتی است که تک تک شما با مجاهدت خود به وجود آوردهاید.

وی افزود: اگر راه مجاهدت باز باشد تا ما در این مسیر، حضور دائم داشته باشیم، باید به مسئولیتها و پاسداریهای خود افتخار کنیم.

سردار فروتن تصریح کرد: رضایت کامل مقام معظم رهبری برای شما یک افتخار بزرگ است و لحظه لحظه حضورتان در منطقه شمالغرب را باید نگاشت و فیلم نامه کرد تا آیندگان با حماسههای رزمندگان این دیار آشنا شوند.

وی تأکید کرد: اگر صبر و تحمل خانواده کارکنان سپاه نبود، این پیروزیها و موفقیتها به دست نمیآمد.

گفتنی است: در این مراسم، پیام فرمانده نیروی زمینی سپاه خطاب به فرمانده و رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیهالسلام قرائت شد و با اهدای لوح سپاس از زحمات فرماندهان، مسئولین، رزمندگان و خانواده معظم شهداء تجلیل بعمل آمد.

نظر شما
پربیننده ها