معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد:

تعداد ۷۶ خیابان و ۳۸ میدان شهری به نام شهدا مزین شدند

«محسن صادقیان» گفت: المان‌های مختلفی با نام و یاد شهدا در شهرستان‌های استان نصب و خیابان‌ها میادین زیادی به نام شهدا نامگذاری شده است.
کد خبر: ۴۴۹۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶ - 29March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «محسن صادقیان» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از نصب ۲۶ المان شهری در ۲۳ شهر استان، فضاسازی شهری، ساماندهی گلزار شهدا، طراحی و ساخت گنجینه شهدا در شهرستان‌های استان و نامگذاری میادین شهر به نام شهدای والامقام مقام از سوی این کمیته خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مسئول کمیته مهندسی یادمان، گنجینه و باغ موزه یادواره ۴۰۰۰ شهید استان یزد گفت: با توجه به شرح وظایف ابلاغی از سوی دبیرخانه دومین کنگره ملی بزرگداشت ۴۰۰۰ شهید استان برای کمیته مهندسی، یادمان، گنجینه و باغ موزه گفت عمده فعالیت‌های کمیته مذکور نصب حداقل یک المان در هر شهرستان بود که در ۲۳ شهر استان ۲۶ المان نصب شد.

وی ادامه داد: از مهم ترین اقدامات این کمیته برای برگزاری کنگره می توان به برگزاری ۱۴ جلسه هم اندیشی با شهرداران استان در خصوص چگونگی برگزاری برنامه های کنگره ملی شهدا، طراحی و ساخت المان تن و تانک در محل باغ موزه دفاع مقدس، طراحی و ساخت گنجینه شهدا در ۳ شهرستان استان، نامگذاری تعداد ۷۶ عدد از معابر شهری مزین به نام شهدای گرانقدر در شهرهای استان، نامگذاری ۳۸ میدان شهرهای استان به نام شهدای والامقام و ساماندهی مقبره و گلزار شهدا در ۱۴ شهر استان اشاره کرد.

مسئول کمیته مهندسی یادمان، گنجینه و باغ موزه یادواره ۴۰۰۰ شهید استان یزد، احداث بوستان شهدا با غرس ۱۶۵۰ نهال به یاد ۱۶۵۰ شهید گرانقدر شهرستان یزد در بلوار دفاع مقدس و غرس ۴۰۰۰ نهال به یاد ۴۰۰۰ شهید گرانقدر در شهرهای استان را از دیگر اقدامات برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها