سرهنگ «منصور زارع»:

سربازان گمنام امام زمان (عج) یکی از جوانه‌های به ثمر رسیده انقلاب اسلامی هستند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد گفت: حقیقتا یکی از جوانه‌های به ثمر رسیده انقلاب اسلامی که تبدیل به درخت تنومندی شده و تمامی جامعه از خدمات ارزشمند آنها متنعم می‌شوند همین سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند.
کد خبر: ۴۴۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲ - 29March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، ‌سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان، هفته وزارت اطلاعات و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت پیام آور صلح و آرامش و حافظ امنیت و سلامت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) را تبریک می‌گویم.

از مجاهدات خالصانه و حضور گمنامانه سربازان امام زمان (عج) در جای جای ایران اسلامی به‌ویژه استان دارالعباده و دارالعلم یزد، صمیمانه تشکر و قدرانی می‌کنم و امیدوارم در سایه عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره از مخاطرات مصون و در خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم مومن و انقلابی ایران و تامین امنیت کشور بیش از پیش موفق باشند.

اینجانب فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت و عدل گستر گیتی، حضرت حجت‌ بن الحسن العسکری را به محضر مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران اسلامی، به‌ویژه مردم سرافراز استان یزد و همچنین روز سربازان گمنام امام زمان (‌عج) را به همه عزیزان سختکوش وزارت اطلاعات تبریک و تهنیت عرض کرده؛ از درگاه عادل عدالت گستر، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و سربلندی همه مسلمین و مستضعفین جهان و عزت بیش از پیش ایران عزیز اسلامی را مسئلت می‌کنم.

حقیقتا یکی از جوانه‌های به ثمر رسیده انقلاب اسلامی که تبدیل به درخت تنومندی شده و تمامی جامعه از خدمات ارزشمند آنها متنعم می‌شوند همین سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند که در حوزه‌های مختلف و هرجا نیاز باشد حضور دارند و گلوی متخلفین و متجاوزین به نظم وامنیت اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی را می‌فشارند.

از زحمات این عزیزان نهایت سپاسگزاری را دارم و برای این عزیزان آرزوی موفقیت بیش از پیش و برای شهدای این عرصه علو درجات را خواهانم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار