همزمان با روز ارتش صورت گرفت

نمایش انواع اژدرها و موشک‌های سطح به سطح در رژه دریایی شناورهای نداجا + مشخصات

رژه دریایی شناورهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های سواحل مکران آغاز شد.
کد خبر: ۴۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ - 18April 2015

نمایش انواع اژدرها و موشک‌های سطح به سطح در رژه دریایی شناورهای نداجا + مشخصات

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، دقایقی پیش رژه دریایی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب های سواحل مکران کار خود را آغاز شد.

بر اساس این گزارش ناوشکن فوق پیشرفته جماران، ناو موشک انداز سینا، زیردریایی کلاس غدیر، موشک نور، موشک نصر، شناور هجومی ضربتی شهاب، قایق هجومی رعد، سامانه زیر دریایی با کابین مرطوب، توپ 76 میلیمتری فجر 27، اژدر والفجر و سامانه زیر دریایی السابحات و مین چسبان  در این رژه به نمایش گذاشته شدند.

ناوشکن فوق پیشرفته جماران

این ناوشکن چند منظوره قابلیت های رزم سطحی زیر سطحی، جنگ های الکترونیکی و پدافندی در برابر حملات هوایی و موشکی را داراست.

ناو موشک انداز سینا

یگان رزمی موشک انداز تندرو با قابلیت حمله برق آسا به کاروان های سطحی و پدافند هوایی در دریا، این ناوشکن به موشک های دور برد نور و توپ های 76 و 40 میلیمتری مجهز شده است.

زیردریایی کلاس غدیر

این زیر دریایی قابلیت حمله از زیر آب به کاروان های سحطی نظامی و غیر نظامی دشمن را داراست. این زیر دریایی به اژدرهای مدرن و موشک های زیر سطح به سطح مجهز شده است.

موشک نور

از موشک های فوق پیشرفته و تمام اتوماتیک سطح به سطح و برد بلند است که قابلیت پرتاب از یگان شناور و سامانه های موشک انداز ساحل به دریا را داراست.

موشک نصر

از موشک های تمام اتوماتیک سطح به سطح با برد متوسط است که قابلیت پرتاب از یگان شناور و سامانه های موشک انداز ساحل به دریا را دارست.

شناور هجومی ضربتی شهاب

شناور تندرو و ضربتی شهاب مورد استفاده تکاوران دریایی نداجا جهت اجرای عملیات دفاع ساحلی و کرانه ای به کار می روند.

قایق هجومی رعد

این قایق نیز جهت اجرای عملیات دفاع ساحلی و کرانه ای مورد استفاده تکاوران نیروی دریایی قرار می گیرد.

سامانه زیر دریایی با کابین مرطوب

مورد استفاده تیم های غواصی نداجا جهت عملیات زیر سطحی ناهمتراز ساخته شده است.

توپ 76 میلیمتری فجر 27: توپ تمام اتومانتیک دریایی با ماموریت ضد سطحی و ضد هوایی و قابلیت اتصال به سامانه کنترل آتش ناوهای موشک انداز و ناوشکن های رزمی ساخته شده است.

اژدر والفجر

اژدر فوق پیشرفته و تمام اتوماتیک زیر سطح به سطح با قابلیت پرتاب از زیر دریایی های کلاس غدیر نیروی دریایی ارتش که جهت حمله به کلیه اهداف شناور سطحی  ساخته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار