مسئول بسیج سازندگی استان قزوین مطرح کرد؛

گروه‌های جهادی استان قزوین پیشتاز فعالیت‌های عمرانی و پزشکی

سرهنگ «امیرعلی حسینیانی» گفت: بیش از ۵۰۰ جهادگر در شهر‌ها و روستا‌های استان در حال فعالیت و ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و عمرانی می‌باشند.
کد خبر: ۴۴۹۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳ - 30March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «امیرعلی حسینیانی» مسئول بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به حضور گروه‌های جهادی استان در حوزه محرومیت زدایی در ایام نوروز و در شرایط سخت آب و هوایی اظهار داشت: حدود ۵۰ گروه جهادی در استان در حوزه علمیه‌ای مختلف عمرانی، پزشکی و درمانی، فرهنگی و سایر حوزه‌های خدماتی در حال فعالیت هستند.

سرهنگ حسینیانی افزود: با توجه به نیاز روستا‌های استان، بیش از ۴۰ گروه جهادی با حضور نیرو‌های متخصص دندانپزشک در حال ارائه خدماتی از قبیل عصب کشی، پر کردن، کشیدن دندان و سایر خدمات این حوزه در زندان مرکزی قزوین می‌باشند که با توجه به نظرسنجی‌ها رضایت مندی بسیار بالایی را در دی داشته است.

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین در ادامه با اشاره به اقدامات عمرانی جهادگران قزوین با اشاره به ساخت ۲ واحد مسکونی توسط جهادگران سازمان بسیج سازندگی استان اظهار کرد: در حال حاضر جهادگران بسیجی قزوینی در روستای سزنق طارم سفلی مشغول ساخت منزل مسکونی خانواده ۸ معلول می‌باشند که با توجه به نامساعد بودن شرایط آب و هوایی منطقه و بارش برف و سرمای هوا، این اقدام جهادی از سوی جهادگران بسیار قابل تقدیر است.

وی افزود: این ۲ واحد مسکونی خانه معلولین به خانواده‌های دارای بیش از ۲ معلول تحویل داده خواهد شد که به دست پر توان گروه‌های جهادی سپاه ناحیه امام حسن (ع) و حوزه مقاومت نبی اکرم (ص) در حال ساخت است و تا ۲ ماه آینده بهره برداری خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین در ادامه با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه که در لبیک به منویات مقام معظم رهبری در سراسر کشور اجرا شد در استان قزوین نیز در چندین مرحله اجرا شد و این روند ادامه دارد.

سرهنگ حسینیانی گفت: همچنین با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، در روز‌های پایانی ماه شعبان، رزمایش کمک و همدلی مومنانه با توزیع بسته‌های معیشتی، جهیزیه و سایر موارد اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها