جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا:

مبارزه با قاچاق کالا مصداق مانع زدایی‌های تولید است

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، گفت: در تحقق شعار امسال وظیفه پلیس در رفع مانع زدایی‌های تولید، مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز است.
کد خبر: ۴۴۹۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸ - 30March 2021

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در بازدید از بخش انتظامی ایلخچی و پاسگاه انتظامی جزیره اسلامی شهرستان اسکو ضمن تبریک نیمه شعبان و حلول سال جدید اظهار داشت: یکی از موانع تولید در کشور بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که نیروی انتظامی در این حوزه مسئول بوده و در این خصوص باید با سال قبل عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: انعکاس عملکرد، اقدامات و ارائه خدمات پلیس به مردم باید تبیین و نشان داده شود که در این خصوص پلیس‌های تخصصی و رده‌ها باید با معاونت اجتماعی همکاری و تعامل خوبی داشته باشند تا کار‌ها و اقدامات نیروی انتظامی به خوبی دیده شود.

شرفی به آمادگی و پای کار بودن نیرو‌های پلیس در تمام شرایط اشاره کرد و گفت: در بین سازمان‌ها هیچ سازمانی به اندازه نیروی انتظامی در بحران‌ها و شرایط سخت در کنار و همراه مردم نیست.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در پایان به مأموریت‌های در پیش رو اشاره و افزود: موج دوم سفر‌های نوروزی، مأموریت ۱۳ فروردین و برقراری امنیت انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی از مأموریت‌های مهم در پیش رو بوده که باید با حفظ و تداوم آمادگی در این مأموریت‌های خطیر موفق و سربلند باشیم.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها