مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خوزستان:

زمان ظهور، زمین از وجود یک ناجی کامل به کمال می‌رسد

حجت‌الاسلام «سحاد مسروری» گفت: زمان ظهور بستگی به اراده پروردگار دارد، امیدواریم این انتظار هر چه زودتر به پایان برسد و زمین از وجود یک انسان کامل به کمال برسد.
کد خبر: ۴۴۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷ - 31March 2021

امیدواریم وعده الهی ظهور بزودی محقق شود و زمین از وجود یک انسان کامل به کمال برسد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سلسله نشست‌های مهدوی امروز در جوار شهدای گمنام واقع در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام «سجاد مسروری» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خوزستان در این نشست اظهار داشت: مسلمان واقعی کسی است که درس صبر و انتظار برای حضور را فرا گرفته باشد.

وی که در جمع کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان سخن می گفت، افزود: هر چند انتظار برای ظهور امام عصر (عج) سخت ولی شیرین است اما نباید برای تحقق عدالت توسط امام موعود به مردم وعده های غیر متعارف داد و برای زمان ظهور، تاریخ مشخص کرد.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت با تشکر از بانیان برگزاری این مراسم معنوی گفت: انتظار، بهترین صبر و شیرین‌ترین لحظات عمر یک مسلمان آزاده است که برای حضور ناجی عدالت در زمین لحظه شماری می کند ولی مهمتر از آن این است که ما زمینه و بستر ظهور را فراهم کنیم.

حجت الاسلام مسروری ادامه داد: زمان ظهور بستگی به اراده پروردگار دارد و یک مسلمان واقعی باید در تمامی لحظات زندگی اش آمادگی برای محقق شدن اراده خداوند را درون خودش پرورش دهد تا در ضروری ترین زمان ممکن وعده الهی محقق شود و امیدواریم این انتظار هر چه زودتر به پایان برسد و زمین از وجود یک انسان کامل به کمال برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار