نماینده ولی فقیه در مازندران:

انتخاب جمهوری اسلامی باعث اقتدار و قدرت انقلاب شده است

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» با بیان اینکه حضور مردم، انقلاب اسلامی ما را پیروز کرده است، گفت: حضور باشکوه مردم در ۱۲ فروردین ۵۸ و انتخاب جمهوری اسلامی، حضور در انتخابات‌ها، راهپیمایی‌ها، تشییع جنازه شهدا، در حمایت از ولایت و رهبری، در محکومیت فتنه‌ها این‌ها باعث اقتدار و قدرت انقلاب ما شده است.
کد خبر: ۴۴۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷ - 31March 2021

انتخاب جمهوری اسلامی باعث اقتدار و قدرت انقلاب شده استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت شهید مدافع امنیت «مصطفی نوروزی» و همرزمانش در مصلی امام خمینی (ره) ساری اظهار داشت: انقلاب اسلامی به چهار سرچشمه متصل و پیوند دارد، مشروعیت فقهی و الهی خود را از بعثت و غدیر، الگوی خود را از عاشورا، صلابت و قدرت و اقتدار خود را از مردم و فلسفه و معنا و مفهومش را از انتظار گرفته است.

وی افزود: حضور مردم، انقلاب اسلامی ما را پیروز کرده است؛ حضور باشکوه مردم در ۱۲ فروردین ۵۸ و انتخاب جمهوری اسلامی، حضور در انتخابات‌ها، راهپیمایی‌ها، تشییع جنازه شهدا، در حمایت از ولایت و رهبری، در محکومیت فتنه‌ها این‌ها باعث اقتدار و قدرت انقلاب ما شده است.

محمدی لائینی ادامه داد: چیستی و چرایی انقلاب با انتظار گره خورده است، و این انقلاب زمینه ساز انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است.

وی افزود: اگر انتظار و مهدویت و آینده خوبی که خدا وعده داده نمی‌بود، انقلاب ما فلسفه‌ای نداشت؛ فلسفه انقلاب ما رسیدن به آن نقطه آرمانی است.

امام جمعه ساری تصریح کرد: دشمن بدنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است و می‌خواهد مردم را دلسرد و مایوس کند و در مقابل مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری در انتخابات آینده تکیه می‌کنند و علاج درد‌ها را حضور در انتخابات می‌داند.

وی گفت: ما هم به شدت ناراحت هستیم از هر مسئله‌ای که باعث دلسرد و ناراحت کردن مردم می‌شود که البته بعضی به خاطر ناکارآمدی و ضعف مدیریت و بعضی از باب خیانت و نفوذ صورت می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: متاسفانه شاهد یک رهاشدگی در فضای مجازی، فرهنگی، اقتصادی و همچنین حوزه نظارت‌ها هستیم.

وی ادامه داد: مسئولین فرهنگی استان و شهرستان باید نظارت لازم را داشته باشند و در این زمینه برنامه ریزی کنند، باید نسبت به حوزه فرهنگ جدی باشند.

امام جمعه ساری بیان کرد: ترویج مظاهر غربی، زیبنده یک شهرستان شهید داده و ولایی و علوی نیست.

محمدی لائینی گفت: مفاسدی که در شورا‌های شهر اتفاق افتاده واقعا زیبنده این ملت باشرافت و انقلابی نیست، حیثیت و فداکاری‌های این ملت بزرگ با این لکه‌های کوچک زیر سوال می‌رود!

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار