بیانیه‌ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به مناسبت ۱۲ فروردین؛

«۱۲ فروردین» نماد اراده ملت ایران در راه اعتلای فرهنگ و مکتب انقلاب اسلامی است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ۱۲ فروردین را پاسداشت عملکرد انقلابی از متن مردم دانست که قصد دارد با صلابت و شکوه هرچه تمامتر در راه اعتلای فرهنگ و مکتب انقلاب اسلامی به سراسر جهان خود را به‌عنوان یک حرکت ارزشی و معنوی معرفی کند.
کد خبر: ۴۴۹۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ - 31March 2021

12 فروردین یعنی انتشار صلابت و شکوه انقلاب اسلامی به سراسر جهانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در بیانیه‌ای روز جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

معجزه انقلاب اسلامی به مدد انفاس قدسیه امام راحل (ره) و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب در مسیر متعالی‌ترین و مقتدرترین دوران خود قرار دارد.

۱۲ فروردین یعنی پاسداشت عملکرد انقلابی از متن مردم که قصد دارد با صلابت و شکوه هر چه تمامتر در راه اعتلای فرهنگ و مکتب انقلاب اسلامی به سراسر جهان خود را به عنوان یک حرکت ارزشی و معنوی معرفی کند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به عنوان متولی و خادم حوزه دفاع مقدس در پایتخت جهاد و ایثار و مقاومت ضمن تکریم و تجدید عهد و پیمان مجدد با ارواح مطهر شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت و به‌ویژه جهادگران شهید مدافع سلامت و ابراز حق شناسی و قدردانی از تدبیر رهبر انقلاب به جهت نام‌گذاری سال ۱۴۰۰ به‌عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» با افتخار اعلام می‌کند نتایج روشن و نویدبخش در راهی که این نهاد مقدس و ارزشی برای نیل به هدف مهم و اعتقادی حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نهاده را تا همیشه و مقتدرانه ادامه خواهد داد.

اعضای این نهاد انقلابی در سالروز بزرگداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران دیگر بار با آرمان‌های متعالی امام خمینی (ره)، رهروی از فرماندهی کل قوا و ولی امر مسلمین جهان و مسیر نورانی شهیدان راه حق، عهد و پیمانی دوباره می‌بندند که برای سربلندی کشور و انتقال فرهنگ غنی و مکتب ارزشی دفاع مقدس از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار