فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

مشارکت بی‌نظیر مردم در انتخابات از شاخصه‌های اصلی انقلاب است

سردار شهسواری گفت: مشارکت بی‌نظیر و بی‌بدیل مردم در صحنه‌های مختلف کشور از شاخصه‌های اصلی انقلاب اسلامی است و یکی از اصلی‌ترین این عرصه‌ها مشارکت در انتخابات است.
کد خبر: ۴۴۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰ - 31March 2021

مشارکت بی‌نظیر مردم در انتخابات از شاخصه‌های اصلی انقلاب است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز در مراسمی که به مناسبت 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی برگزار شد با گرامیداشت این روز، اظهار داشت: بی تردید جمهوری اسلامی نمایشگاه بزرگ انتخابات حقیقی تاریخ بشریت از لحاظ کمی و کیفی است.

وی تصریح کرد: همه مردم حتی دشمنان به این مسئله معترف هستند که جمهوری اسلامی در طول عمر 42 ساله خود بیشترین تعداد انتخابات را با مشارکت حقیقی مردم در دفتر تاریخ انتخابات جهان رقم زده است.

این مسئول اضافه کرد: این نقش آفرینی و نقش‌سازی اثرگزاری مردم در انتخابات، به گونه‌ای است که حتی دشمنان با آن همه عناد و مکر و فریب، در لابه لای صحبت‌های خود به این موضوع اعتراف کرده اند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: از شاخصه‌های اصلی انقلاب اسلامی مشارکت بی‌نظیر و بی‌بدیل مردم در صحنه‌های مختلف بوده و یکی از اصلی‌ترین این عرصه‌ها مشارکت در انتخابات است و در این راستا یک شکل انتخابات، روتین و تعریف شده و حضور مردم در پای صندوق انتخابات است.

وی افزود: اما غیر از این انتخابات مکتوب و پای صندوق آمدن مردم، در راهپیمایی های مختلف مانند 22 بهمن، روز قدس یا سایر مناسبت ها، مشارکت بی نظیر مردم در حمایت از نظام را مشاهده کرده‌ایم.

شهسواری با اشاره به نقش اعجاب انگیز دانشگاه‌ها در وقوع اتفاقات عظیم در کشور، بیان کرد: این توانایی دانشجویان را می‌توان به ضریب های بالا رساند.

وی مطالبه‌گری را مهم‌ترین ویژگی یک دانشجوی انقلابی دانست و افزود: دانشجو نباید صحنه و میدان را خالی کند، چون آنها وارثان حقیقی دانشجویان گذشته هستند و باید پای خود را در مسیری که این قشر انقلابی و ولایی گذاشته بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها