در بیانیه سپاه کربلا به مناسبت روز جمهوری اسلامی آمده است:

جمهوری اسلامی ایران در سایه‌سار ولایت فقیه به الگوی موفق در جهان شناخته شد

در بیانیه سپاه کربلا به مناسبت روز جمهوری اسلامی آمده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از چهار دهه توانست در سایه‌سار ولایت مطلقه فقیه به عنوان یک الگوی موفق در جهان شناخته شود.
کد خبر: ۴۴۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸ - 01April 2021

جمهوری اسلامی ایران در سایه‌سار ولایت فقیه به الگوی موفق در جهان شناخته شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سپاه کربلا به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین ماه و روز جمهور‌ی اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهل‌ودوسال پیش در چنین روزی مردم سالاری دینی با رای آری آحاد ملت بزرگ ایران در همه پرسی جمهوری اسلامی رقم خورد که یوم الله ۱۲ فروردین امسال با بهار معنویت و اعیاد خجسته شعبانیه مقارن شده است.

ملت سلحشور و انقلابی ایران اسلامی، پس از خلق حماسه بی‌بدیل و شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری مقتدای خویش معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) با حضور در پای صندوق‌های رای، به حیات ننگین استبداد و استکبار و حکوت طاغوتی ۲۵۰۰ ساله و دست نشاندگان ایادی غرب و شرق خاتمه داد و نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای اداره کشور که مبتنی بر دین مبین اسلام است، انتخاب کرد.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از چهار دهه توانست در سایه‌سار ولایت مطلقه فقیه و با اهدای خون گرانبهای شهدا و مجاهدت‌های فداکارانه آحاد مردم جان برکف، با تکیه بر ایمان و اراده و نیز با بصیرت حسینی و استقامت علوی انواع توطئه‌ها، تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان داخلی و خارجی بویژه آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل را پشت سر بگذارد و به عنوان یک الگوی موفق در جهان شناخته شود که بر همین اساس دشمنان قسم خورده انقلاب در جنگ شناختی و ادراکی برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی دست به هر فتنه و توطئه‌ای زدند، اما هر بار نقشه شوم آنان با آگاهی و هوشمندی ملت ایران نقش برآب شد.

سپاه کربلا مازندران یوم الله ۱۲ فروردین را به مردم نجیب و وفادار ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نماید و با درود و سلام به ارواح طیبه شهدا و امام شهدا، و با تاکید بر حفظ و ارتقاء توان دفاعی همه جانبه و روز آمد، در دفاع از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی با نصب العین قراردادن منویات امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برای زمینه سازی طلوع خورشید عظمای ولایت و رساندن پرچم انقلاب اسلامی به دست حضرت، ولی عصر (عج) از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار