رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد؛

لزوم توجه ویژه به تدابیر مقام معظم رهبری در انتخابات آینده

حجت الاسلام محمد حسنی گفت: باید به تدابیر و فرمایش‌های مقام معظم رهبری به عنوان پرچمدار انقلاب در انتخابات آتی توجه ویژه داشته باشیم.
کد خبر: ۴۴۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲ - 01April 2021

لزوم توجه ویژه به تدابیر مقام معظم رهبری در انتخابات آیندهبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی در مراسم گرامیداشت ۱۲ فروردین که در محل مسجد امام رضا (ع) بجنورد برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: ملت ایران با مشارکت بالای ۹۸ درصدی در یک همه پرسی بی نظیر در کل جهان با آری گفتن به جمهوری اسلامی ایران، نظام ۲۵۰۰ ساله ستم شاهی را برکنار کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نگاه امام راحل و مقام معظم رهبری نسبت به رویداد مهم ۱۲ فروردین، اظهارکرد: در حقیقت این روز بزرگ و تاریخی، یوم الله است که باید بزرگ داشته شود.

وی بزرگترین معروف را حفظ و تداوم نظام اسلامی ایران برشمرد و افزود: نباید نسبت به رویداد‌های مهم انقلاب اسلامی بی تفاوت باشیم، بلکه باید به آن‌ها بپردازیم و این ارزش‌ها را تبیین کنیم.

حجت الاسلام حسنی با اشاره به سفارش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه "نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد"، بیان کرد: اختلاس گران، غرب زدگان، منفعت طلبان و کسانی که به ظرفیت داخلی کشور اعتماد ندارند، نمونه بارز این افراد هستند.

وی با بیان اینکه نااهلان می‌توانند از طریق انتخابات، انقلاب را مصادره کنند، افزود: باید در انتخاب افراد اصلح در انتخابات پیش رو، دقت کافی را داشته باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، انقلاب را امانت امام راحل، شهدا، آزادگان، ملت ایران و اهل بیت خواند و عنوان کرد: باید به تدابیر و فرمایش‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان پرچمدار انقلاب در انتخابات آتی توجه ویژه داشته باشیم.

حجت الاسلام حسنی گفت: خوشبختانه ملت ایران در همه صحنه‌ها پای کار بوده اند و همیشه در تمامی میدان‌ها حضور داشتند و این جای تشکر و افتخار دارد و حقیقتا ملت ایران افتخار کردنی هستند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار