بیانیه سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی به مناسبت روز جمهوری اسلامی

سازمان بسیچ مداحان خراسان رضوی به مناسبت فرارسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی، سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی در بیانیه‌ای به تجلیل از مقام شامخ بنیان‌گذار کبیر و شهدای انقلاب پرداخته است.
کد خبر: ۴۴۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹ - 01April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت فرارسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی، سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، به تجلیل از مقام شامخ شهدای بسیجی دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، مدافع امنیت و مدافع سلامت پرداخته است.

در این بیانیه آمده است: با سلام و درود به روان پاک شهدای والامقام و تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو و تقارن سال جدید با اعیاد شعبانیه و متبرک شدن سال ۱۴۰۰ به دو عید نیمه شعبان و جشن ولادت حضرت ولی‌عصر (عج) که با درایت رهبر معظم انقلاب «مدظله‌العالی» سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گرفت. 12 فروردين مناسبتی مهم در تاريخ ايران اسلامي است كه در اين روز  مردم  ساختار سياسي و بنيان منحوس رژيم پهلوي را برچیدند و نظام مقدس جمهوري اسلامي ایران برخاسته از خواست ملی  و اراده و آراء مردمی مستقر شد.

این بیانیه می‌افزاید: اکنون در طلیعه دهه پنجم جمهوری اسلامی، بحمدالله تأثیرات نظام مردم‌سالاری دینی را به‌وضوح در تغييرات نظام بین‌الملل به‌ویژه در خاورميانه مشاهده می‌کنیم كه با اهداف استعمارگران همسو و سازگار نيست و دشمني آنان را عليه حكومت جمهوري اسلامي و ملت ايران برانگيخته است. همچنین به بركت اسلام، قرآن و امامین انقلاب اسلامی و بيداري مردم با بصيرت و قدرشناس و اثربخشی منابر وعظ و مداحی ستایشگران مذهبی اهل‌بیت الگویی فاخر از جمهوری اسلامی به دنیا صادرشده و نظام مقدس در حال نقش یابی در عرصه بین‌الملل است.

در این بیانیه تأکید شده است: طراحی توطئه‌های مختلف ازجمله جنگ، ترور و تحريم از سوی دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی خدشه‌ای در این مسیر باصلابت و راه روشن وارد نکرد و ملت قدرشناس تا آخر به عهدی که با ولایت بسته‌اند، پایدار خواهند ماند تا پرچم نظام را به دستان مبارک صاحب‌الامر (عج) تقدیم نمایند.

در انتهای این بیانیه ابراز امیدواری شده است:جامعه ستایشگران مذهبی خراسان رضوی ضمن تبریک مجدد این روز بزرگ و با توجه به در پیش رو بودن دو انتخابات مهم در سال جاری تأکید دارد که مردم انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه خراسان رضوی  با لبیک به ندای امام خامنه‌ای عزیز و با حضور مقتدرانه و پرشور خود حماسه‌ای ارزشمند را برای ایران عزیز اسلامی رقم خواهند زد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها