با صدور پیامی؛

سردار کارگر هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را به وزیر اطلاعات تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس فرارسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را به وزیر اطلاعات و آحاد کارکنان خدوم، این وزارتخانه تبریک گفت.
کد خبر: ۴۴۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ - 01April 2021

سردار کارگر فرارسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را به وزیر اطلاعات تبریک گفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فرارسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را به وزیر اطلاعات و آحاد کارکنان خدوم، این وزارتخانه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وزیر محترم اطلاعات

برادر ارجمند جناب حجت الاسلام والمسلمین دکترسیدمحمود علوی

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) واهدا سلام.

با احترام ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را به حضرتعالی و آحاد کارکنان خدوم، متعهد و فداکار آن وزارتخانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

یقینا نعمت بزرگ امنیت و آرامش پایدار کشورمان در شرایط پر تلاطم منطقه‌ای و بین المللی؛ نتیجه ایثار و مجاهدت شهدای والامقام عرصه امنیت و استقلال و همدلی، همکاری و هم افزایی جامعه اطلاعاتی کشور و به ویژه نقش آفرینی‌های راهبردی وزارت اطلاعات در مراقبت، پایش و رصد مستمر و عالمانه انواع تهدیدات استکبار جهانی و دشمنان ملت مقاوم و بصیر ایران اسلامی و برخورد هوشمندانه و قاطعانه با آن‌ها است که قدرت و اقتدار ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیده است.

خداوند متعال را بر این نعمت عظیم شاکر بوده و توفیق و سربلندی سربازان گمنام امام زمان (عج) را در انجام ماموریت‌های خطیر محوله، تحت عنایات حضرت، ولی عصر (ارواحنافداه) و تبعیت از منویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه رب جلیل طلب می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار