مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

پیروی از سیره شهدا لازمه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» گفت: برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن سازی نوین اسلامی باید پیروی از سیره شهدا را سرمشق کار خود قرار دهیم.
کد خبر: ۴۴۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹ - 01April 2021

یار امام زمان اهل عدالت خواهی استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهید «ابوالحسن کریمی» با بیان اینکه طاعت خداوند و گناه نکردن صبر ویژه می‌طلبد، اظهار داشت: شهید کریمی در طول دوران زندگی بر گناه نکردن مقاومت کرد و دستور امام عصر (عج الله) را عملیاتی کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه مسئولی که ساده زیست و به فکر فقرا باشد و از رفاهیات یک مدیر بگذرد مصداق صابروا بوده، تصریح کرد: سخت‌ترین نوع صبر، صبر سکوت است که شهید کریمی این مرحله را نیز پشت سر گذراند.

وی با بیان اینکه شهید کریمی مایه افتخار قوه قضائیه جمهوری اسلامی است، افزود: مردم گیلان و به ویژه شهرستان «لاهیجان» باید این شهید را بیشتر بشناسند.

مهدوی با اشاره به اینکه شهید کریمی، حاج قاسم دهه 60 است، خاطرنشان کرد: برخی خواص اعتراض به حق ایشان نسبت به فساد را تاب نیاوردند.

وی با اشاره به اینکه یار امام زمان اهل عدالت خواهی است، متذکر شد: صابروا یعنی اینکه برای خدا صبر کنیم و در برابر فساد و ظلم سکوت نکنیم و شهید کریمی نیز در طول دوران حیات این گونه عمل کرد و سه بار هم به زندان رفت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان تاکید کرد: برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن سازی نوین اسلامی باید خصوصیات امثال شهید کریمی را سرمشق کار خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه عده‌ای به انقلابیون برچسب تندروی می‌زنند، اظهار داشت: عده‌ای هنوز به شهید کریمی تندور می‌گویند چرا که خواص آلوده توان تحمل کسی همچون او را ندارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار