شهید «محمد ابولی انجیرآوند»:

با رفتن به نماز جمعه‌ها مشتی بر دهان دشمنان بزنید

شهید «محمد ابولی انجیرآوند» در بخشی از وصیت خود آورده است: مردم با امام خود وحدت داشته باشید و هرگز بین خود و امام جدائی نیندازید و وحدت خود را در مساجد و در دعا و در نماز جمعه‌ها مستحکم کنید. با رفتن به نماز جمعه‌ها مشتی بر دهان دشمنان بزنید.
کد خبر: ۴۴۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹ - 01April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، شهید «محمد ابولی انجیرآوند» در ۲۵ آذرماه ۱۳۴۳ هجری شمسی در اردکان متولد شد. سرانجام در تاریخ ۱۳۶۴/۱۱/۲۱ در عملیات والفجر ۸ در منطقه‌ی عملیاتی اروندرود براثر اصابت ترکش به سرش به فیض شهادت نائل آمد.

در ادامه وصیت‌نامه شهید بزرگوار را از نظر می‌گذرانیم:

خدایا ما را بیامرز و به ما صبر عطا کن و قدمهایمان را استوار بگردان و بر قوم کافر پیروزمان کن.

با درود و سلام فراوان بر مهدی موعود امام زمان منجی عالم بشریت و با درود و سلام بر یگانه رهبر انقلاب و با درود و سلام بی پایان امت حزب الله بر تمامی رزمندگان کفر ستیز، وصیت خود را چنین آغاز می‌کنم.

اول از کسانی که مرا تا بهشت شهدا تشییع کرده‌اند تشکر می‌کنم، مردم با امام خود وحدت داشته باشید و هرگز بین خود و امام جدائی نیندازید و وحدت خود را در مساجد و در دعا و در نماز جمعه‌ها مستحکم کنید. مردم اگر در زمان علی امتش بهانه سرما و گرما می‌کردند، امروز جوانان داوطلبانه به جبهه می‌روند و کفار را شکست می‌دهند و اگر در روز عاشورا امام حسین (ع) یارانش رفتند به جز هفتاد و دو نفر، که همه آن‌ها شهید شدند.

امروز جوانان مسلمان از خون آن‌ها حمایت می‌کنند و نهضت حسین و یارانش را ادامه می‌دهند. مردم مواظب باشید خون شهیدان به هدر نرود و نگذارید غارتگران به کشور ما حمله کنند و با روحانیت وحدت داشته باشید و با رفتن به نماز جمعه‌ها مشتی بر دهان دشمنان بزنید و هرگز به من ناکام نگوئید، زیرا من در نهایت کام بسربردم.

وصیتی با پدر و مادرم مادر عزیزم در عزای من از روی ضعف گریه و زاری نکنید و با استقامت باشید می‌دانم شنیدن خبر شهادت من تحمل آن را ندارید، ولی امیدوارم که عزا نگیرید و لباس عزا نپوشید و همیشه به خدا توکل کنید و از پدرم می‌خواهم گریه نکند و صبرداشته باشد.

پدر و مادرجان در نماز‌های جماعت و نماز جمعه شرکت کنید.

یک ماه روزه و سه ماه نماز برای من بخوانید.

والسلام

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها