مدیر دبیرخانه هماهنگی تشکل‌های جهادی کمیته امداد مطرح کرد؛

همکاری ۸۰۰ گروه جهادی با کمیته امداد/ فعالیت ۳۵۰ گروه جهادی در ایام نوروز

فروتن با بیان اینکه هم‌اکنون ۸۰۰ گروه جهادی در کمک‌رسانی به نیازمندان و مددجویان با کمیته امداد همکاری می‌کنند، گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۰، ۳۵۰ گروه جهادی در کشور فعالیت کردند.
کد خبر: ۴۴۹۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۴ - 03April 2021

همکاری ۸۰۰ گروه جهادی با کمیته امداد امام خمینی/ فعالیت ۳۵۰ گروه جهادی در ایام نوروز ۱۴۰۰«مصطفی فروتن» مدیر دبیرخانه هماهنگی تشکل‌های جهادی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص اقدامات گروه‌های جهادی در نوروز ۱۴۰۰ اظهار داشت: ۲۵۰ گروه جهادی در نوروز امسال برای کمک به مناطق سیل‌زده شهر فاریاب و ۱۰۰ گروه جهادی به منطقه زلزله‌زده سی‌سخت اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز ۲۰ هزار مددجو از خدمات بهداشتی دهان و دندان توسط گروه‌های جهادی در سراسر کشور به‌ویژه استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی بهره‌مند شدند، افزود: با همکاری گروه‌های جهادی و کمیته امداد ساخت ۳۰ واحد مسکونی برای نیازمندان در استان خراسان رضوی انجام خواهد شد.

فروتن با بیان اینکه هدف از شکل‌گیری گروه‌های جهادی، استفاده از ظرفیت‌های خودجوش مردمی برای گره‌گشایی و حل مشکلات نیازمندان و محرومان در شرایط سخت است، گفت: هم‌اکنون ۸۰۰ گروه جهادی در کمک‌رسانی به نیازمندان و مددجویان با کمیته امداد همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار