در کرانه باختری اتفاق افتاد؛

یورش گسترده نظامیان صهیونیست به فلسطینیان/ ده‌ها نفر زخمی شدند

یورش وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به کرانه باختری و درگیری آن‌ها با فلسطینیان به زخمی شدن ده‌ها شهروند فلسطینی منجر شد.
کد خبر: ۴۴۹۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰ - 03April 2021

یورش گسترده نظامیان صهیونیست به فلسطینیان/ ده‌ها نفر زخمی شدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان صهیونیست همچنان به اقدامات خصمانه خود علیه فلسطینیان در سرزمین‌های اشغالی ادامه می‌دهند. نظامیان صهیونیست به صورت گسترده به مناطقی از کرانه باختری یورش بردند.

بر اساس این گزارش، به‌دنبال یورش گسترده نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در کرانه باختری درگیری شدیدی میان آن‌ها اتفاق افتاد. صهیونیست‌ها از گلوله و گاز اشک‌آور علیه فلسطینیان استفاده کردند. رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که به دنبال این اقدام صهیونیست‌ها ده‌ها فلسطینی زخمی شدند.

درگیری‌ها عمدتاً در روستای المغیر واقع در کرانه باختری متمرکز بودند. شاهدان عینی اعلام کردند که بلدوزرهای متعلق به رژیم صهیونیستی تمامی مسیرهای منتهی به روستای مذکور را مسدود کردند.

اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در اراضی اشغالی درحالی تشدید شده است که جامعه جهانی همچنان به اتخاذ مواضع شفاهی در قبال این اقدامات بسنده می‌کند و حاضر نیست برای توقف آن هیچگونه گام عملی بردارد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها