بسیجی شهید «علی ملائی مطلق»:

راه من را تا نابودی کفر جهانی به سرکردگی آمریکا ادامه دهید

بسیجی شهید «علی ملائی مطلق» در وصیت‌نامه خود نوشته است: راه مرا تا نابودی کفر جهانی به سرکردگی آمریکا و حاکمیت جمهوری اسلامی در جهان ادامه داد دهید و دین خود را نسبت به انقلاب اسلامی ادا کنید.
کد خبر: ۴۴۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۳ - 05April 2021

راه مرا تا نابودی کفر جهانی به سرکردگی آمریکا ادامه دهید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، دانش آموز بسیجی شهید «علی ملائی مطلق» فرزند زین‌العابدین در پانزدهم اسفند ماه 1345 در روستای «ورگهان» از توابع شهرستان پارس‌آباد به دنیا آمد.   

بعد از شروع جنگ تحمیلی و در حین تحصیل در مقطع دوم راهنمایی به عنوان بسیجی به جبهه اعزام و در بیستم مهر 1361 در سومار بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.  پیکر پاک وی در گلزار شهدای زادگاهش آرام گرفت.

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «علی ملائی مطلق» آمده است:

«خداوند، جان و مال مؤمنان را به بهای بهشت خریداری می کند.»

بود نور ما در جهان نور دین

بود افتخار از کتاب مبین

اگر درس ما درس قرآن بود

دل ما پر از نور ایمان بود

سلام و درود فراوان به مهدی موعود و منجی عالم بشریت حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و نایب بر حقش امام امت، ابراهیم زمان خمینی بت شکن و رزمندگان و پاسداران و نگهبانان و انقلاب عظیم جمهوری اسلامی و شهدای گلگون کفن که در راه احیای احکام الهی به فیض شهادت نایل آمدند.

برادران و خواهران مسلمان بدانید که من با آگاهی تمام طبق دستور امام امت بر خود واجب دانستم که در جبهه های حق علیه باطل شرکت نمایم و اگر در این راه به فیض شهادت نایل آمدم از شما برادران و خواهران مسلمان می خواهم که همیشه مسلمانان در صحنه حاضر بوده و راه من و شهیدان به خون خفته با پیروی کامل از رهنمود های امام امت و با اتحاد وحدت و آگاهی و استقامت کامل راه ما را ادامه دهید و با زحمات و تلاش و کوشش خود زمینه ظهور امام زمان (عج) را آماده سازید.

مؤمنین براستی افتخار شرکت در جبهه های حق علیه باطل کربلای ایران نصیبم شد.

ان‌شاالله که در غیاب من راه مرا تا نابودی کفر جهانی به سرکردگی آمریکا و تا حاکمیت جمهوری اسلامی در سرتاسر نقاط جهان ادامه داده و دین خود را نسبت به این انقلاب اسلامی و خون شهیدان انجام بدهید.

در پایان از تمامی کسانی که مرا می شناسند می خواهم که مرا حلال بکنند و به مادرم و خواهرم و تمام برادرانم با اهل خانواده عرض سلام دارم.

والسلام

16 مهر 1361

جبهه سومار

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها