استاندار تهران تأکید کرد؛

ضرورت اهتمام بیشتر در مقابله با کرونا

محسنی بندپی گفت: وضعیت موجود در استان تهران به گونه‌ای است که باید بیش از گذشته مداخلات در مدیریت بیماری کرونا تشدید صورت گیرد.
کد خبر: ۴۴۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷ - 03April 2021

افزایش بستری‌های کرونایی تهران در ایام نوروزبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «انوشیروان محسنی بندپی» استاندار تهران امروز (شنبه) در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا استان تهران اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز شاهد کاهش فاصله‌گذاری اجتماعی، حجم زیاد تردد‌ها و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و به دنبال آن افزایش مراجعات سرپایی و میزان بستری‌ها در استان تهران بودیم.

وی افزود: در استان تهران علی‌رغم همه تلاش‌ها‌ی کادر درمان با پیچیدگی‌های این استان شاهد شرایط متزلزل و شکننده‌ای در مدیریت کرونا هستیم.

استاندار تهران ادامه داد: اگر در استان تهران مثلاً دو شهرستان قرمز داریم به دلیل پیوستگی و نزدیکی شهرستان‌های استان، از همین حالا باید مصوبات ستاد ملی چه در خصوص حضور کارمندان و چه در کاهش تجمعات تشدید شود.

وی عنوان کرد: بر اساس گزارش‌ها، وضعیت موجود در استان تهران به گونه‌ای است که باید بیش از گذشته مداخلات در مدیریت بیماری کرونا تشدید صورت گیرد.

محسنی بندپی با بیان اینکه در شرایط کنونی بیش از گذشته نیازمند رعایت پروتکل‌ها هستیم، گفت: از همه مردم می‌خواهیم در این زمینه توجه و اهتمام ویژه را داشته باشند تا بتوانیم ضمن اینکه بار سنگین‌تری را به کادر درمان تحمیل نمی‌کنیم، از افزایش بیماران و بستری‌ها و به موازات آن فوتی‌ها بکاهیم و این موضوع مستلزم همکاری ویژه مردم در رعایت شیوه‌نامه‌ها و تردد‌های درون‌شهری است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار