عید نوروز برای لشکر فاطمیون چگونه گذشت؟ + تصاویر

رزمندگان و خانواده‌های لشکر فاطمیون در بازه زمانه عید نوروز و اعیاد شعبانیه ویژه برنامه‌هایی را در سوریه و ایران اجرا کردند.
کد خبر: ۴۴۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹ - 03April 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، لشکر سرافراز فاطمیون در طول عید نوروز برنامه‌های فرهنگی و رزمایش‌های نظامی‌ای را ویژه خانواده‌ها و رزمندگان خود در ایران و سوریه برگزار کرد.

پایگاه مقاومت بسیج شهدای فاطمیون به مناسبت نیمه شعبان و میلاد حضرت ولیعصر (عج) با برپایی موکبی این عید بزرگ را گرامی داشتند. مراسم‌های جشنی نیز با حضور رزمندگان فاطمیون در سوریه و در حرم حضرت رقیه (س) و حضرت زینب (س) برگزار شد. برپایی جشن نیمه شعبان توسط رزمندگان در تیپ‌های مختلف نیز برگزار شد. سخنرانی و مولودی‌خوانی بخشی از برنامه‌های این جشن بود.

رزمایش رزمندگان فاطمیون به مناسبت نیمه شعبان از دیگر برنامه‌های اجرا شده در روز‌های گذشته بود. رزمایش توسط رزمندگان این لشکر در یگان محمدباقر (ع) در سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) و در منطقه جنوب شرقی سوریه برگزار شد.

در کنار این برنامه بازدید از اماکن دیدنی شهر قم با حضور خانواده شهدا و برگزاری مسابقه فوتسال مهاجرین به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای فاطمیون در مشهد از دیگر برنامه‌ها بود.

برنامه‌های فاطمیون در عید نوروز+ عکس

برنامه‌های فاطمیون در عید نوروز+ عکس

برنامه‌های فاطمیون در عید نوروز+ عکس

برنامه‌های فاطمیون در عید نوروز+ عکس

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها