وصیت‌نامه شهید «رمضان بابایی خارکوبی»؛

جولان باطل یک ساعت و دولت حق تا قیامت است

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «رمضان بابایی خارکوبی» آمده است: شما ای بازماندگان! وقت خود را به طاعت خدا بپردازید، چون جولان باطل یک ساعت و دولت حق تا قیامت است.
کد خبر: ۴۴۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۱ - 07April 2021

جولان باطل یک ساعت، و دولت حق تا قیامت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «رمضان بابایی خارکوبی» دوم فروردين 1346 در روستای جعفرآباد از توابع شهرستان شوش به دنيا آمد.

وی تا پايان دوره ابتدایی در نهضت سوادآموزی درس خواند و سپس به عنوان پاسدار در جبهه حضور يافت و سرانجام پنجم فروردين1367 با سمت تک تيرانداز در ريشن عراق بر اثر اصابت تركش گلوله توپ شهيد شد. 

رمضان در سن 21 سالگی در عراق به شهادت رسید و نامش در دفتر ۲۳ هزار شهید گلگون‌کفن استان خوزستان ثبت شد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

ستایش خدای را که توفیق جهاد را در راهش را به ما عنایت کرد تا دین خود را نسبت به اسلام و ملت ایران ادا کنم. سپاس خدا را که توفیق بندگی و سربازی امام زمان را به ما عنایت فرمود.

ای خدای! ای مولای! جان چه دارم برایت بیاورم؟ من حقیر گناهکار چه برایت می توانم بیاورم؟ جز این جان چه می توانم بیاورم؟ من که هر کجا گشتم، چیزی که شایسته تو باشد نتوانسته‌ام بیاورم؟

خدایا! تو می دانی که حیات هر انسانی جان اوست و من جان خود را برای رضای تو می دهم. ای حکیم! ای تواب! ای دانا! خدایا! به عزت و جلالت! ما را بیامرز و شما ای بازماندگان! وقت خود را به طاعت خدا بپردازید، چون جولان باطل یک ساعت و دولت حق تا قیامت است؛ از دولت حق غافل نشوید و خدا را فراموش نکنید و شکر نعمتهایش را به جا بیاورید و نماز را به پا دارید و از حرام که نهی شده است، دوری کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها