جمعی از والدین شهدا آسمانی شدند

مادران شهیدان «سیدمهدی و سیدمسعود میرآفتاب‌زاده»، «رضا و مرتضی براتی» و پدران شهیدان «سلطانعلی و علی‌حسین چراغی»، «مهدی و جواد عظیمی‌نیا» و «هوشنگ و ابوالقاسم صادقی اردستانی» دعوت حق را لبیک گفته و آسمانی شدند.
کد خبر: ۴۴۹۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ - 04April 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حاجیه خانم «سرور موتابیان» مادر شهیدان «سیدمهدی و سیدمسعود میرآفتاب‌زاده» بر اثر کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

شهید «سیدمسعود میرآفتاب‌زاده» در سن ۱۶ سالگی در منطقه جزیره فاو سال ۶۵ به درجه رفیع شهادت نائل شد و شهید «سیدمهدی میرآفتاب‌زاده» در سن ۲۴ سالگی در سال ۶۵ در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

پدر شهیدان «چراغی» به فرزندان شهیدش پیوست

«حاج محمدحسین چراغی»، پدر شهیدان «سلطانعلی و علی حسین چراغی» و برادر شهید «حسین چراغی» به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید «سلطانعلی چراغی» سال ۶۵ در منطقه عملیاتی سلیمانیه و شهید «علی حسین چراغی» سال ۶۵ در منطقه عملیاتی حاج عمران و شهید «حسین چراغی» سال ۶۵ در بمباران هوایی شهرستان دورود به فیض شهادت نائل شدند.

پدر شهیدان «عظیمی‌نیا» آسمانی شد

«حاج محمدرضا عظیمی‌نیا»، پدر شهیدان گرانقدر «مهدی و جواد عظیمی‌نیا» پس از سال‌ها تحمل رنج فراق فرزندانش دعوت حق را لبیک گفت و به شهیدانش پیوست.

شهیدان «جواد عظیمی‌نیا» سال ۱۳۶۱ در شلمچه و «مهدی عظیمی‌نیا» سال ۱۳۷۰ در پادگان قدس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

مادر گرانقدر شهیدان «براتی» آسمانی شد

«حاجیه خانم براتی» مادر شهیدان «رضا و مرتضی براتی» پس سال‌ها درد فراق از فرزندانش آسمانی شد.

شهید «رضا براتی» سال ۱۳۴۸ چشم به جهان گشود و در سال ۱۳۶۲ در جزیره مجنون به شهادت رسید. شهید «مرتضی براتی» سال ۱۳۴۷ چشم به جهان گشود و در سال ۱۳۶۲ در مریوان به شهادت رسید.

پدر شهیدان «صادقی اردستانی» به فرزندان شهیدش پیوست

«حاج رضا صادقی اردستانی»، پدر شهیدان «هوشنگ و ابوالقاسم صادقی اردستانی» پس از تحمل سال‌ها درد فراق فرزندانش، به دلیل کهولت سن در ۸۹ سالگی، دار فانی را وداع گفت و به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

شهید «هوشنگ صادقی اردستانی» سال ۱۳۳۷ در شهر اردستان متولد شد و سال ۱۳۶۰ در دارخوین به درجه رفیع شهادت نائل آمد. شهید «ابوالقاسم صادقی اردستانی» سال ۱۳۴۴ در شهر اردستان متولد شد و سال ۱۳۶۶ در بانه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار