مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

نشر ارزش‌های دفاع مقدس دغدغه مشترک دلسوزان نظام و انقلاب است

سردار حسینعلی یوسفعلی‎زاده گفت: نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه دغدغه مشترک دلسوزان نظام و انقلاب است و برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن باید به تعالیم و آموزه‌های شهدای گرانقدری همچون شهیدان صیادشیرازی، قرنی و سلیمانی متوسل شد.
کد خبر: ۴۴۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ - 05April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در نشست خبری اعلام برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در دهه ارتش که با حضور امیر سرتیپ «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق و جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی برگزار شده بود، اظهار داشت: نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه دغدغه مشترک دلسوزان نظام و انقلاب است.

وی افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، نیاز به یک جهاد بی‌امان و تلاش مضاعف دارد و برنامه‌های مناسبتی شایسته‌ای که به صورت روزشمار برای ایام دهه ارتش امسال در نظر گرفته‌ شده به گونه‌ای است که برآیند آن‌ها به ایجاد یک موج فرهنگی مطلوب در حوزه نشر معارف دفاع مقدس در جامعه منجر می‎شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: حقیقت این است که انقلاب اسلامی و تفکر حاکم بر جامعه، دشمنان بسیاری از معاندان خارجی و منافقان داخلی دارد که از هیچ اقدامی برای خدشه وارد ساختن به آرمان‌های اصیل این انقلاب دریغ ندارند و برای مقابله با تهاجمات آن‌ها باید به تعالیم و آموزه‌های شهدای گرانقدری همچون شهیدان صیادشیرازی، قرنی و سلیمانی متوسل شد.

وی ادامه داد: نظام سلطه اراده دارد که ملت ایران از مقاومت دست بردارد، تسلیم شود و به زیاده‌خواهی‌های مستکبران تمکین نماید اما اراده امام عظیم‌الشأن، رهبر معظم انقلاب و شهدا به ما ثابت کرده است که تنها راه برای تحقق ایران قوی، ایستادگی در برابر دشمنان است.

یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: استخوان‌های کسانی که زمانی در برابر این نظام گردن‌فرازی می‌کردند و رفتارهای مستکبرانه داشتند، امروز در زیرخاک پوسیده است و این در حالی است که فرزندان انقلابی امام خمینی (ره) در اوج جلال و افتخار به‌ پیش می‌تازند و بر دامنه اثرگذاری انقلاب می‌افزایند.

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار تصویری با پیشکسوتان تأکید داشتند که باید از تحریف و مورد غفلت قرار گرفتن ارزش‌های دفاع مقدس جلوگیری کرد لذا در سال گذشته به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، برنامه‌های فراوانی در سطح استان عملیاتی شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در پایان گفت: تدبیر کلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این بود که از ظرفیت چهل‌سالگی دفاع مقدس در راستای تعالی اهداف فرهنگی استفاده شود و تلاش داریم تا این راه در چهل و یکمین سالگرد هم استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها