فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

شهید «سلگی» به دنبال نام و نان از انقلاب نبود

سردار «مظاهر مجیدی» گفت: میرزا محمد سلگی در دوران دفاع مقدس و سال‌های بعد از آن در تمام صحنه‌ها حضور فعال داشت و با داشتن موقعیت‌های فراوان به دنبال نام و نان از انقلاب نبود.
کد خبر: ۴۴۹۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶ - 06April 2021

شهید «سلگی» به دنبال نام و نان از انقلاب نبودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت «میرزامحمد سلگی» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان، اظهار داشت: رفتار، گفتار، کردار و نشست و برخاست شهید سلگی در حوزه‌های مختلف الگو بود و ایشان در دوران دفاع مقدس و سال های بعد از آن در تمام صحنه ها حضور فعال داشت و با داشتن موقعیت های فراوان به دنبال نام و نان از انقلاب نبود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ادامه داد: این شهید بزرگوار در روزهای پایانی عمر نسبت به گذشته خود فعال‌تر بود و برای اینکه حضور پررنگ مردم را در انتخابات داشته باشیم، مدام در تلاش بود و دریغ از اینکه در روزهای آخر عمر کم و کاستی داشته باشد.

مجیدی متذکر شد: پس از گذشت یک سال از شهادت وی نتوانستیم مراسم یادبودی در شأن و منزلت این شهید بزرگوار برگزار کنیم و امیدواریم با از بین رفتن بیماری کرونا بتوانیم دین خود به شهید بزرگوار را ادا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار