رئیس شورای اسلامی شهر اهواز:

شهرداری اهواز موظف است به تعهدات خود در حوزه دفاع مقدس عمل کند

«عبدالرضا سنواتی» گفت: مجموعه شهرداری اهواز تعهداتی در قبال پروژه موزه دفاع مقدس خوزستان دارد و موظف است که به تعهدات خود عمل کند، ما نیز تلاش خواهیم کرد که سهم و نقش شهرداری در ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس خوزستان هر چه زودتر محقق شود.
کد خبر: ۴۴۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷ - 05April 2021

شهرداری اهواز موظف است به تعهدات خود در حوزه دفاع مقدس عمل کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «عبدالرضا سنواتی» رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز، امروز با بدرقه و همراهی سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان از پروژه ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان بازدید کرد.

وی در این بازدید از خوزستان به عنوان پایتخت جهاد و ایثار نام برد و اظهار داشت: مجموعه شهرداری اهواز تعهداتی در قبال این پروژه دارد و موظف است که به تعهدات خود عمل کند، ما نیز تلاش خواهیم کرد که سهم و نقش شهرداری در ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس خوزستان هر چه زودتر محقق شود.

سنواتی افزود: هر جا مثل دوران دفاع مقدس همدل بودیم، موفق عمل کردیم و هر جا از هم فاصله گرفتیم، دود عملکردمان به چشم مردم رفت. در خصوص اتمام ساخت موزه دفاع مقدس هم باید همدل باشیم و هر نهاد، سازمان و یا مجموعه ای در استان سهم مشارکت خودش را در ساخت این مکان ارزشی ایفا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، تنها یک شعار نیست بلکه یک سرمشق است که ما بتوانیم از آن نهایت بهره را ببریم و بی شک یکی از امورات مهمی که در اهواز باید به نتیجه برسد که یاد و خاطره شهدا بیش از پیش در اذهان و افکار عمومی ماندگار شود تکمیل همین مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس است.

وی در پایان به مصوبات گذشته مجموعه شهرداری اهواز در قبال تعهدات شان نسبت به مشارکت در این پروژه و همچنین تکمیل یادمان شهدای گمنام سطح شهر اهواز اشاره کرد و متذکر شد: هم مجموعه شورای اسلامی شهر به عنوان ناظر و هم مجموعه شهرداری به عنوان مجری باید همدل و یکسو نسبت به این مصوبات و تعهدات پایبند باشند تا هر چه سریعتر شاهد افتتاح این مرکز فرهنگی مهم در کلانشهر اهواز باشیم.

قبل از بازدید میدانی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز از پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان، سردار یوسفی گزارشی از روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس خوزستان که در پارک شهروند اهواز واقع شده است، ارائه داد و خواهان مشارکت همه دستگاه ها در تکمیل این مطالبه عمومی مردم شهید پرور و انقلابی خوزستان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار