جهاد اسلامی فلسطین: کشورهای عربی ملت ما را تنها زیر بمباران رها کردند

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن انتقاد از برخی کشورهای عربی تأکید کرد که برخی رژیم‌های عربی ملت فلسطین را تنها زیر بمباران دشمن به حال خود رها کردند.
کد خبر: ۴۴۹۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲ - 05April 2021

جهاد اسلامی فلسطین: کشورهای عربی ملت ما را تنها زیر بمباران رها کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مصاحبه‌ای با شبکه یمنی‌ «المسیره» که قرار است فردا شب (سه‌شنبه)‌ به‌طور کامل پخش شود، از برخی رژیم‌های عربی انتقاد کرد.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این خصوص گفت: «امیدوار بودیم زمانی که توفان قاطعیت (عملیات عربستان سعودی علیه مردم یمن) می‌آید، از ملت فلسطین دفاع کند نه اینکه به ملت یمن تعرض کند».

زیاد النخاله ادامه داد: «عرب‌ها ملت ما را تنها زیر بمباران و در معرض محاصره رها کردند سپس به ملت عرب یمن تعرض کردند؛ ملتی که همواره در کنار فلسطین ایستاده است. متأسفانه، برخی از رژیم‌های عربی سیاست‌های آمریکا را اجرا می‌کنند و بعدها معلوم شد که آنها از راه عاد‌ی‌سازی روابط، سیاست‌های صهیونیستی را [نیز] اجرا می‌کنند».

النخاله افزود:‌ «موضع آشکار یمن در راهپیمایی‌های همبستگی با فلسطین در میان مردم منطقه بی‌نظیر است و این افتخاری است برای ما. یمن علی‌رغم محاصره، به ملت فلسطین در نوار غزه کمک کرد. [این کشور همچنین] قشر گسترده‌ای از فلسطینیان را در یمن با آغوش باز پذیرفته و با آنها همچون یمنی‌ها تعامل دارد».

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار