مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

ثبت تاریخ شفاهی رزمندگان، اقدامی برای مقابله با تحریف دفاع مقدس است

سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: ثبت خاطرات شهدا و تاریخ شفاهی رزمندگان، یکی از فعالیت‌های مهم و موثر برای جلوگیری از تحریف و فراموشی واقعیت های دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۵۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸ - 06April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، جلسه هم اندیشی با نمایندگان نیروهای مسلح استان با حضور سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان، نمایندگان نیروهای مسلح استان و جهاد کشاورزی، صبح امروز (سه شنبه) در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرهنگ کاظمی اظهار داشت: ثبت خاطرات شهدا و تاریخ شفاهی رزمندگان، یکی از فعالیت های مهم حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است و این کار برای جلوگیری از تحریف و فراموشی واقعیت های دفاع مقدس است.

وی افزود: از آنجایی که نسل جوان امروز و آینده، دوران دفاع مقدس را ندیده اند لذا همه جامعه ایثارگری استان باید به این موضوع ورود پیدا کنند تا آیندگان واقعیت های ارزشمند و پرافتخار دفاع مقدس را بشنوند و بخوانند.

سرهنگ کاظمی گفت: بر اساس مصوبات آخرین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس مقرر شده در سال 1400،  تاریخ شفاهی 680 نفر از ایثارگران در قالب ادارات کل شهرستان های استان انجام شود.

ثبت تاریخ شفاهی رزمندگان، مهمترین فعالیت برای جلوگیری از فراموشی و تحریف دفاع مقدس است

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها