معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

اجرای طرح «ایران مهربان» برای ارائه خدمات بیشتر به ایتام و فرزندان محسنین

عسکریان با اشاره به اجرای طرح ایران مهربان در سراسر کشور گفت: در این طرح به دنبال این هستیم که سرانه پرداختی به ایتام به ۵۰۰ هزار تومان برسد.
کد خبر: ۴۵۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۸ - 07April 2021

اجرای طرح ایران مهربان برای ارائه خدمات بیشتر به ایتام و فرزندان محسنین«علیرضا عسکریان» معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اجرای طرح ایران مهربان در سراسر کشور اظهار داشت: در این طرح به دنبال این هستیم که هیچ یتیمی بدون حامی نباشد و سرانه هر یتیم به حداقل ۵۰۰ هزار تومان به خصوص د مناطق مرزی و محروم برسد.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به این هدف گام‌های اساسی برداشته شده است، گفت: در گام اول جلساتی با دولت برگزار و مباحثی در این‌خصوص مطرح شد؛ همچنین در گام دوم در عید غدیر توافقی ملی شکل گرفت که از سالروز میلاد امام علی (ع) تا شب‌های قدر و پس از آن بتوانیم اعلام کنیم که هیچ یتیم بدون حامی در کشور نداریم.

عسکریان در خصوص همکاری بسیج و کمیته امداد برای جذب حامی افزود: خوشبختانه با ارتباطی که بین بسیج، دولت و کمیته امداد شکل گرفت، مقرر شد یک میلیون حامی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین جذب شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: اگر یک میلیون حامی جذب شود، دیگر ایتام و فرزندان محسنین بدون حامی نخواهیم داشت و ۱۰۰ هزار نفری که در نوبت دریافت خدمات هستند، وارد چرخه حمایت کمیته امداد خواهند شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها