شهید «داود گل‌محمدی»:

جهاد در رکاب امام خمینی، جنگ در رکاب امام حسین (ع) است

شهید «داود گل‌محمدی» در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: «جهاد در رکاب امام خمینی، جنگ در رکاب حسین (ع) است، به خدا فرقی ندارند؛ خمینی رهرو حسین (ع) و رهرو تمام انبیا و اولیاء است».
کد خبر: ۴۵۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۳ - 21April 2021

جهاد در رکاب امام خمینی، جنگ در رکاب امام حسین (ع) است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، «داود گل‌محمدی» ۱۵ اردیبهشت سال ۱۳۴۹ در شهرستان «میانه» چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و پس از چندی مجاهدت در راه اسلام، سرانجام در ۲۵ دی‌ سال ۱۳۶۵ در «شلمچه» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه شهید:

انقلاب ایران ثمره‌ خون جوانان پاکی است که تنها سرمایه‌ خود، یعنی جان‌شان را فدا نمودند تا آن را به ثمر برسانند و عده‌ای از جوانان با از جان گذشتگی، آن را حفظ نموده‌اند. شما هم با الهام از این جوانان، در حفظ این نعمت خدادادی با جان و دل کوشا باشید و بدانید که خدمت به انقلاب، خدمت به اسلام محمدی (ص) است.

جهاد در رکاب امام خمینی، جنگ در رکاب حسین (ع) است، به خدا فرقی ندارند؛ خمینی رهرو حسین (ع) و رهرو تمام انبیا و اولیاء است. همیشه یار و پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب اسلامی باشید و به فرایض دینی خود، چون گذشته عمل نمایید و بدانید که تنها راه سعادت انسان در عمل به احکام الهی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها